24 Nisan 2016 Pazar

Yarimden Mektup Var :)


Şaka şaka mektup falan yok. Eskidenmiş o; şimdi komutanlara yakalanmadığın ve abartmadığın sürece whatsapp var. Sevdiceğim askere gittiğinden beri 3 kez falan çarşıya çıktı. İlk çıktığında yanında telefonu yoktu ama baktı herkesin var o da getirtti bizde rahatladık yani çok kullanamıyor ama çarşı zamanı çok iyi oluyor...
  Şimdi her çarşıya çıkmasında fotoğraf atıyor. Çok zayıflamış :/ Askerlik hiç yaramamış. Neyse işte bugün gezdiği yerlerin , yediğinin içtiğinin fotosunu attı ; kaydetmeye değerdi. 
 Şafak 86.








16 yorum:

  1. O zaman 86 gün çabuk geçsin ve kavuşun birbirinize :)) fotoğraflar çok güzelmiş gerçekten bugün İstanbul fena yağmurlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin canımm , inşallah ❤

      Sorma yaa ankara'da öyle fırtına , dolu , yağmur ... Anlık üçü birden esip gürleyip duruluyor:)

      Sil
  2. son fotoğraf:kadıköy meydanı. diğerleri valla bilmiyorum merak ettim :D
    Allah kavuştursun balımm çok az kaldıııı.. seninle beraber bende şafak sayıyorum valla bitse de Özgüş rahatlasa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşının hakkını vermiş asker oluncada tüm müzeler , kiliseler , camiler ücretsiz olumca geziyormuş :)))

      Aynen kuzu bu süreçte yoluma yoldaş oldun :))) Amiiiin.

      Sil
  3. Allah kavuştursun, 100 den düşmüş daha bir çabuk geçer artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi iki haneli olunca bittiyor gibi geliyor :) amiiiiiin , inşallah :)

      Sil
  4. Allah kavuştursun canım :) az kalmış ama fotolarda pek güzel acıdan çekmiş

    YanıtlaSil
  5. O verdikleri kiloyu korkunç bir hızla geri alıyorlar, hiç üzülme :) Allah kavuştursun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başaaak bn askre göndermen zayıfla kıvanç o göbek ne kıvanç hah tamam kelleş bide öyle damat ol diyordum tüüüüüüm lafımı yuttum bn aşkımı şişko sevmişim :))))))) Şaka bi yana sağlıklı olsun da yinede zayıf olmasın ama :)))

      Amin canım inşallah :)

      Sil
  6. Bir an önce kavuşun inşallah:) telefon gerçekten çok rahat oluyor şükür ki telefonu var ben çok merak ediyordum telefon olmadığında :/ mektup var deyince aa ne güzel dedim benimde 2-3 mektubum var askerdeyken yazıştık öyle tavsiye ederim ama hatıra oluyor canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canımmmmm :) Hiç öyle yazı işlerinde değildir beklemem dahi darlanıyo çünkü :)))))))

      Sil
  7. yar yakmış wadzabın ucunu :)

    YanıtlaSil
  8. çabucak bitsin bu bekleyiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsin bahar ; zaman geçiyor ama ne dolu ne boş ...

      Sil