11 Nisan 2016 Pazartesi

Son Günlerde..


Hayalini kurduğum kutu gibi bir eve misafir oldum . Balkonunda geçirdiğimiz keyifli saatler , bahçesindeki portakal ağaçları .... Bilmiyorum bu foto duyduğum , gördüğüm, kokladığım güzelliği yansıtır mı ? 


Benim gözümden görün Antalya'yı. Sadece denizden ibaret değil. Hayat hızlı bir o kadar da zorlu akışını buradada hissettiriyor. Turistlerin yaşamı yok yerlisinde .... 


Bu karenin sol yanı keşmekeş yani üst foto. Sağ tarafı ise nefes. Yani deniz yani mavi ... İy geliyor yaw deniz havası...


Burada geçirdiğim zaman korktuğum gibi geçmedi ama sevdiceğimsiz zor. Yokluğu burda daha çok hiissettirdi. Her gören sorunca ... Dönme vakti de geldi ; son günler yağmurlu ve oldukça bulutlu...


Aklıma kazıdım doğayı , işlerimi bir parça hallettim ve kısmetse yarın Ankara yolcusuyum. Havanız nasıl ? Siz nasılsınız :)




18 yorum:

  1. Ankara'da hava bulutlu, güzel günler yakın :) ne iyi yapmışsınız hava değişikliği iyidir
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar öncesi kış desene :))

      İyi geldi ne yalan söyleyeyim teşekkürler ^.^

      Sil
  2. Buralar bahar ama yazbaharlar gelsin artık😉 Hepinizin yüreği ferahlasın

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel gezmişsin Antalyaya hiç gitmedim gördüğüm fotoğraflarda hiç böyle değildi gerçek Antalyayı gördük sanırım her bir kare ayrı güzel :) sevdiceğin gelince dahada güzel gezilir oralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası da var ama öbür güzel yüzü daha çok :)) Yalancı cennet derler ya öyle :) sen geldiğinde emin ol yolun bu tarafa düşmez cennet kısmında olursun hep ^.^

      Sil
  4. Balkona bayıldım ama nasıl huzurlu görünüyor

    YanıtlaSil
  5. fotoları görünce kötü oldum işi gücü bırakıp tatile gitmek istedim ama işin en yoğun zamanı kır dizini işlerini bitir dedim kendi kendime :S ayrıca hep bizsiz gez olmuyor böyle canım ayıp valla bu yaptığın manzarada süper kahvaltı masası filan hele o papatyalara ölünür en sevdiğim çicek olur kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh dodi ahhh bnmde gelesim gelmedi hiç desem :)

      Yapma çiçekti masadaki bnde başta canlı sanmıştım neyse sonuç olarak bnmde en sevdiğimdir paptya :)

      Sil
  6. Biz de Serhat'la İstanbul'un bu yoğun temposundan kaçıp Antalya'ya taşınmak istemişizdir bana kalsa Bodrum'a Çeşme oralara taşınalım ama Antalya da hayat ucuz oluyor kiralar bile çok ucuz :) İstanbul'a kıyaslarsan tabii.. Ankara'ya da çocukluk arkadaşımı gelin gönderdim en son o da sıcacık diyordu buralar :) Ama İstanbul'un yerini de hiçbir yer tutmuyor diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbuldan geldiyseeeee ankara o kadar sığ gelir ki anlatamam ama hayat çok zor istanbulda :(

      Antalya bnm lisedeyken üniversite hayalimdi oraya yerleşcektim falan olmadı ankarayı kazandım sonra üniversitede antalyalı buldum :)))) yeri çok başka onyüzden bekleriiiiiz :**

      Sil
  7. Ne kadar güzel anlatmışsınız kareler de çok güzel içim açıldı doğrusu :) Güzel insan Deep Tone den geldim :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel kareler olmuş öyle onlar sevdiceğin de gelecek Mutlu meşhur yaşayacaksın inşallah Can'ım :)) 🙂🙂💞

    YanıtlaSil