2 Nisan 2016 Cumartesi

Haftanın Blogu | Minik Cadı


Hayatımda gördüğüm en duyarlı insan ! O kadar duyarlı ve o kadar ince düşünceli ki bu yüzden karşısındaki insandan da aynı şeyleri bekliyor. Allah onu hep kendi gibileriyle , iyi insanlarla karşılaştırsın :) Kerime ile dostluğum blogla başladı , instagram hesabı ile pekişti ve şuan whatsappda kaynatır derecede kızkardeşe dönüştü. Evli ,kitap kurdu, cadı mı cadı dünyalar tatlısı , sarı şeker bir eloşa sahip genç anne ve aile deneyimlerini , eloş ile olan sohbetlerini , onun hayatındaki tümsekleri , güzellikleri  onun dilinden okumak , anlamak size çok şey katacak emin olun. Ciddi anlamda hayat dolu bir blog. Tüm bu özel hayatın dışında DIY projeleri , emek dolu hobileri ile size ilham olabilecek yayınlar yapıyor. Hatta hobisinden para kazanmaya bile başladı. Kanaviçeleri muhteşem :***



http://minikcadiela.blogspot.com.tr


12 yorum:

  1. Teşekkür ederim hemen gidiyorum bende bu tatlı insana :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir arkadaşlık olmuş ugrayacam mutlaka :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum kuzum :) Teşekkürler :*

      Sil

  3. oyyy Özgem çok mahcup oldum. Çok teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha anlatamadım bile kii niye mahçup oluyorsunn :))

      Rica ederim canım benim :*

      Sil
  4. Ben de hemen gidiyorum o zaman :)
    keyifli pazarlar

    YanıtlaSil
  5. Yaptıkları çok güzelmiş emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil