4 Nisan 2016 Pazartesi

Bahar Havası Sarmış Sarmalamış.

Hadi alın çayınızı da gelin; 5 çayı sohbeti olsun bu post :)

Önceden kahve içer yanıma eş aramazdım ama şimdi uzun çay keyiflerinin müptelasıyım. Elim kahveye gitmiyor galiba deniz kenarınada en güzel yakışan bir demlik çay ^.^

Foto -Afyon mola yerinden

Antalya 'ya neden geldim ; yarın foto çekebilirsem #bridetobe etiketli bir post ile karşınızda olacağım ve güzel sebebini anlayacaksınız ! İnşallah :) Geleli bir hafta olup, işlerimde ertelenince bu zaman diliminde sinemaya gittim. Film hakkında yorumum ; son 15 dksı harikaydı. Film zaten 2 sa 15 dk idi. Seveni çok farkındayım. Evet ! Immm çok sevmedim ya daha çok aksiyon bekliyordum.Konu çok iyiydi yani ama işlenişi kısırdı.
 Ne bilim beklentim çok çok çok yüksekmiş.
Yinede tarafımı söyleyeyim Superman ❤ 


Bu şehirde bahar çok güzel. Pazarları çilek kokuyor , yolları deniz... Güneşi ısıtıyor , gölgesi ferahlatıyor...


Tmall yeni keşfettiğim bir yer . İçinde yok yok. Parti malzemeleri , mutfak , mobilya , bahçe... İkeaya benzeteceğim ama %10u kadar ... Küçük ama iş görür :)




Sevdiceğimsiz olunca zaman Antalya merkezde geçiyor. Aklım yaylada :) Fotodaki dağlarda ...


Benden şimdilik bu kadar :)
Sizde ne var ne yok :)

16 yorum:

  1. Özgeee o ferforje ve masa tam bizim terasa göre çıbık bana kargola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhahaha tamam tamam sipariş alınmıştır :))))

      Sil
  2. içim açıldı, çay olmasa da kahvemi yudumlarken eşlik ettim bu posta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh mis gibii ❤
      Teşekkür ettim kuzumm :***

      Sil
  3. ofiste bir yandan fatura işleyip bir yandan gizli gizli yazını okuyup birde cay ve kurabiye keyfi yapmaya çalışırken okudum yazını :) o masalar ve koltuklar ne guzel ıcımı actı resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodiiiiii çok tatlısın çok :)

      Öpüyorum canım :**

      Sil
  4. Ne güzel gezmişsin Fotoğraflar harika:)

    YanıtlaSil
  5. OOOOO miissss ... keyfin bol olsun ...
    Batman ve Süpermen için arkadaşlarım gereksiz dayak yiyen bir supermen seyrettik diyorlar ... Hatta kırmızı donunu sonunda içine giymeyi öğrenmiş esprileri havada ... Yıllardır alıştığımız supermen değilmiş ... Bu nedenle hiç seyredesim yok
    Ayaküstü her şeyden haberdar ettin ya bizi ....
    Emeğine ve enerjine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuum ama çok tatlı ve romantikti sevdiceğinee :)) Tamamen bu sebepten superman :))

      2.si kesin gelecek ve daha iyi olacağına eminim ama bu evde seyredilir gerek yok sinemaya :)

      Öpüyorummm :**

      Sil
  6. Ama ama çay sevilmez mi ki ben akşam çayımı kapıp geldim 5 çayına yetişemedim :)) denizi gördüm ya ohh mis dedim huzur kokuyor şuan fotoğrafların ben bir 5 dakika daha uzun uzun bakayım sessiz sedasız gideceğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım iyi geldiyse fotolar ne mutlu bana :) öpüyorumm :**

      Sil
  7. Ben Afyona doğru yol alayım sende orada mola ver zamanlama tutsaydi karşılaşırdık yahu :))

    YanıtlaSil
  8. Bu yazı nedense bana Cahit Zarifoğlunun Aylak Göz şiirini anımsattı.
    "Oturdunmu bir masaya, hakkını verir çay içmenin"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayenizde haberdar oldum şiirden ; güzelmiş :)

      Sil