22 Nisan 2016 Cuma

Geçmiş Günlerin Dedikodusu.


Hep okuma hallerini sergileyecek değiliz ya birazda dizi izleme hallerimizden bahsedelim :) Kafa dağıtmak için yeni bir diziye başladım ; please come back , mister diye kore dizisi. Şimdilik iyi gidiyor ama çok iştahlı izlemiyorum :) Net de en iyi mutfakta çektiğinden şimdilik orada takılıyorum :)


Geçenlerde çoook keyifli bir kınaya katıldım . Kınaları sevmeyen ben bile çook eğlendim :) Bu tarz olayların içindeyseniz dilerim umduğunuzdan 1000 katlı güzel geçer günleriniz inşallah ^_^


Tabi kiiii düğününe de katıldım. Mekan harikaydı. Ankara da düğün yapacaklara tavsiyemdir ; Wishes Garden Çayyolu :) Gelin ve damat çok mekanın hakkını veremedi biz takıdan sonra kaçtılar sandık ahaha çünkü pistte çok göremedik kendilerini ama biz davetliler kendimiz çok eğlendik :)) Ayy benim düğünümde de insanlar eğlensinnnn kiii :)) Heveslendimm ❤


Kız kıza geçirilen bir günün ardından müthiş bir hafifleme duygusu :) Bir sürü şey konuşup hiçbir çözüm bulamamamız tam bir dram olsada nerede yanlış yapıyorum nerede doğruyum farketmemi sağladı bu yüzden iyi ki var bazı kız arkadaşlar iyi ki :)


Geçtiğimiz hafta sonu havanın misliğini balkonda geçirmiştim. Şimdi ise hava resmen buz ve önümüzdeki hafta sonuna giden sesimle plan yaptım. Akılsız planlamanın cezası iğne olacak gibi :))


Kayın valide ile aradaki mesafe bizi whatsapp üzerinden alışveriş yapmaya kadar götürdü. En son bornoz takımı seçtim. Tabi bu bana sormalar , saygı duymalar bir kaç avm gezmemiz sonucu zevklerimizin farklılığını gözümüze sokmamız ile başladı :)) İyi iyi bu hallerimiz. Hani bazen soruyorsunuz ya nasıl oluyor bu gerekler diye :) Gerekleri koşul sunmadık ; almak istediklerini alabilirler dedik. Onlarda da erkeğe havlu , bornoz , yorgan falan alınırmış bu şekilde hallettik. Bohça da soruyorsunuz ama mesafeler falan çok zorlayacak diye bohça yapmadık biz ! Nakit elimize saydılar sevdiceğimle biz gidip kendimize harcadık :))  Böyle yani :)


İşte böyle ,
Herkese kendi uğraşı ile ilgili kolaylıklar , huzurlu vakitler , mutlu hafta sonları diliyorum. :**

16 yorum:

  1. bazı kız arkadaşlar iyi ki varlar!üzerime alındım...
    bornozlar çok güzel <3
    senin yazılarını okumayı seviyorum sen hep yaz her zaman yaz.
    muahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en en en iyi ki varsınlardansın. Yerin başka inşallah bi masada fotomuz olacak :)

      Sarıp sarmalar öperim seni :***

      Sil
  2. Kombin güzel olmuş. İnşallah ses değişimi hastalığı beraberinde getirmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer ^.^

      Faranjit ben geliyorum diyor :)

      Sil
  3. Ay sen kınaya giderken ne güzel olmuşsun öyle seviyorum tarzını ^.^bu arada kore dizisi dedin ah ahhh fenom sağolsun 2 haftadır deli gibi öğütüyorum bitince sevdin mi söyle ona da bakarım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkürler gözdeee :))

      Yeni bir diziiii çevirisi yüklendikçe izleyebiliyorum tamamdırrrr kesin yazarım :)

      Sil
  4. Lütfen planlamalarını akıllı yapar mısın? İğnenin lafı bile hoş değil! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki yazarkn yriemiş gibi bi acı hissettim o kadar tırsarım :)))

      Sil
  5. şu postlarına nasıl özeniyorum, hayat gerçekten kaydetmeye değer.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep güzel tarafını yansıtıyorumda ondan bence melommm :)

      Ama ne olursa olsun değer ...

      Sil
  6. Kız kıza geçirilen gün gibisi yok gerçekten, ben de dün aynısını yaptım :)) Ayrıca kıyafet seçimin ne güzel :))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel özet geçmişsin ....
    maşallah sana tatlım her şey sevdiceğinle birlikte şahane olsun

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’mız kutlu olsun ...
    Tüm çocukların ve yüreği çocuk kalanların bayramı mutlu , kutlu olsun ..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin canım inşallah :)

      Eveeet bende kutluyorum yaşasın 23 Nisan ❤❤❤❤

      Sil
  8. o etekle ayakkabıya bayıldım canım ne guzeller ıyı gunlerde kullan :D bende gecen gun cocukluk arkadsımın kına gecesıne gıttım cok curcunaydı hele kına yakılırken kızın etrafna toplandı herkes karmakarısıktı ama arkadasları ve eskı komsuları gormek cok ıyı geldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha güzellleri senşn olsun kuzum :*
      Deşarj oldum bende :) Güzel günler yahu :)

      Sil