6 Nisan 2016 Çarşamba

#Bridetobe (5) | Gelinlik ❤


Biliyoruuuuum daha Ekime çok :) Ama sevdiceğim gelmeden halletmek istedim bu işi ❤ Yinede bu kadar hızlı karar vereceğimi bende tahmin etmemiştim. Yani hayalimi anlatmam , 2 gelinlik giyip sadece alt kısmı hah böyle olsun demem , üst kısmını moda evindeki bayanla hayal edip çizmemiz ,tülüne /danteline karar vermem yarım saatimi aldı:)
Peki size sorarım ;  ilk girdiğim moda evinden 2 gelinlik deneyerek bu işi halletmeme kaç puan ? Ve ilk giydiğim gelinliği alıp çıkmamam bir uğursuzluk mu ? Hadi top sizde :) 


 gelelim detaylara... 
Bu süreçte yanımızda olması gereken tek şey gelin ayakkabımız . Sonra vücudunu tanımana yardımcı olan bilirkişiler ve başlasın giy çıkarlar. Antalya da gelinlik diktirmem konusunda herkes moralimi bozdu ama Allah'a binlerce şükürler olsun ki işim su gibi aktı ve içime sinerek oldu. İlk izlenimim ;  Gülay hanımın önerilerinin güzelliği ile çok şanslı olduğumu hissettirdi. Beni bu moda evine yönlendiren sevdiceğimin 2 kuzenine teşekkürü borç bilirim ^.^ 


Modeli belirledik ,detayları konuştuk sonra
fiyatta da anlaşınca ölçülerimin alınmasına karar verildi. Ama daha ekime çok olduğu için ilk prova aşamasını temmuza yazdırdım. Kısmetse Ağustos sonuda teslim edecekler. Her yer aynı mı bilmiyorum ama gelin buketi , duvak, tokası , iç çamaşırı moda evine ait. Fiyata hepsi dahil idi (2.750tl )


Bugün hayatımda bir ilkti bu yüzden kayıtlara bu şekilde de olsa geçsin istedim . Provalarda küçük tüyolu fotoğraflarla burada olacağıma emin olabilirsiniz :) Şimdilik bir işi daha halletmiş olmanın huzuru ile günü bitiriyorum.

Mutlu haftalar :*

Not : postları bir kaç haftadır telefondan yapıyorum ve bloglarınıza yorumlarıda telefondan bırakıyorum. Bazen tel takılıyor , net gidiyor ve yazım yanlışları olabiliyor. Affınıza anlayışınıza sığınıyorum. 

24 yorum:

  1. Ay okurken ben heyecanlandım :)) hadi hayırlı olsun inşallah istediğin gibi olur her şey.. Bu arada bende ne zaman bir şey denesem ilk giydiğim de aklım kalır sanırım bu bir klasik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç yez yazdım yazdım sildimmm ahh heyecandan :)) Animiiiiiiin canım inşallah ❤

      ayy herkes ilk giydiği gelinliği alıyor ya bende o olmadı acaba dedim uğursuzluk göstergesi mi :)))

      Sil
  2. heyecanını paylaşmak güzel Özgem.. merakla beklemedeyim gelinliğini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuuum hayat paylaştıkça güzel kiii :)) Tamamdırrrr :**

      Sil
  3. :) pek keyifli bir işin başlangıcını yapmışsın, provalarda güzel geçer umarım, bence hiç uğursuzluk değil beğendiğin hangisiyse onu aldın ve provaları bile şimdiden planladın süper işte hemen takibe alıyorum ki model bittikten sonra damattan önce görme fırsatını kaçırmayayım :) heyecanın daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi❤

      Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Amin , inşallah ...

      Sil
  4. ben denesem bu kadar sevinirdim valla :) hadi hayırlı olsun mucuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodi dodi mutluluksun ^.^

      Sağol bebeğimmm inşallah :***

      Sil
  5. Hadi hayırlı olsun, ne kadar güzel, hızlıca halletmişsin! Bence fiyatı da gaayet uygun olmuş! Güle güle giy diyorum, o büyük gün muhteşem geçsin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Başak :)

      Aynen fiyat çok iyi çıkarıldı piyasa bunun 250 altı 500 üstü şeklindeymiş diğer arkadaşlarımdan duyduğum bu :))

      Amiiiin , inşallah ^_^

      Sil
  6. Hayırlı olsun :) Allah her işinde de böyle kolaylıklar versin ;) Ben de aynı şekilde halletmiştim. Kafamda birşey belirlemeden gitmiştim. Altı şöyle olsun üstü böyle olsun ve aynı senin gibi tadammmmm :)))) Hayatı zorlaştırmamak lazım. Bence doğru yoldasın. Herşeyi tadında yaşamalı. Başkalarını da dinleme gönlünden ne geçerse. Hatta bu süreçte ailen dışında kimseyle de birşey paylaşmamanı tavsiye ederim :)))))) Ben öyle yaptım mutluyum şükür :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy içime su serptin bende öyle kuzum şükürler olsun ailelerde seçimlerimi destekliyor karışmıyor. Allaha bin şükür inşallah her işimiz böyle kolay olur dediğin gibi :)) öpüyorum çok ve mutluluğunun kat be kat artarak devam etmesini diliyorum :)

      Sil
  7. Emin ol ben ilk girdiğim gelinliği almam için rahat olsun ne uğursuzluğu
    Mayıs da bir arkadaşım evlenecek onun mesela kına elbisesi bindalli ve gelinlik 1.300 lira ama ben bayıldım gelinliğe diğerlerini görmedim
    istanbul avantajları iyi oluyor biraz ee bide hazır tabi gelinlik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o çok daha uygunmuş kuzu . Benim galiba kumaşlar yüzünden arttı çünkü benden önceki bayan gelinlik + kına elbisesi 2700 tl ödedi. Benim sadece gelinlik. İnşallah değer yahu çok mutlu ayrıldım moda evinden. Hazır gelinlik olmasın demedim hiç kuzu inan böyle denk geldi ; kısmet :)

      Sil
    2. Aynen öyle bende bişey demiyorum şimdilik bakalım olur inşallah istediğimiz bizimde :)
      Ama ben şıp diye bulsam hemde hazır kimse de olmayan süper olur . Çok fazla şey istedim galiba kacayim en iyisi :D

      Sil
    3. Her şey olacağına varır yavru kısmetin seni bekliyor emin ol ama hayal kur hayallsiz olmaz :) iste ayrıca iatemekten de bişi olmazz ne istediğini bilmek güzel olur :)

      Sil
  8. Hayırlı olsunnnn. Kendi telaşelerim geldi aklıma. Çok yorucu ama sonunda gecenin yıldızı oluyorsun. (Ay nikah mı tazelesem ne!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm amin inşallah :)

      Haha yıldız olmak için tazelenir :))

      Sil
  9. Bence ilk girdiğin ve beğendiğin modeli alman isabet olmuş. Çünkü gezdikçe gördükçe karar vermek güçleşiyor. Bir de tesbitim şu ki insan hep dönüp dolaşıp ilk beğendiğini şeyi alıyor. Bence zamanlama da çok iyi. İnşallah işlerin böyle hep rast gitsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 tane adres vardı elimde deniiiz eğer ki içime sinmeseydi ciddi bir uğraşa girecektim bu yüzden erken başladım ama yürü ya kulum dendi resmen kolay oldu. İnşallah üstümde gördüğümdede mutluluğum devam eder :)) çok çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

      Sil
  10. ayyyy melek gibi olcaaaan :)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim gelinlikte 2700 ' dü 2200 'e düşürdük bende Aysira'dan aldım belki duymuşsundur markası pierr cardin artık düğün dönüşü paylaşacağım bende gelinliğimi :) ben gelinliğimi aralıkta almıştım ilk provaya da şubat ortası gittim bence tarih konusunda önceden seçmen iyi olmuş . Son zamanlar da o kadar çok şey düşünüyorsun ki biz Serhat'a damatlığı daha iki hafta önce mi üç hafta önce mi ne aldık :) aradan çıkartman iyi olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum kuzuuuuum çooook merak ediyorumm prenses olacaksınnn :))

      Antalyada bakıcak olunca çok seçeneğim yoktu hazırda istemiyordum pinterestten model seçmiştim benim hayalimi dikecek bir yer aradım inş. Hayalimdeki gibi bir şey çıkar ama şuan ki aşamada içim rahat :)

      Sevdiceğim gelsinde askerden öyle ilk provalar başlıcak ikimizinde 1 ay kala halletmiş oluruz iş çok vallahi daha :))

      Sil