15 Nisan 2016 Cuma

#BrideToBe (6) | Gelin Hamamı ❤


Herkese merhaba :)
Herkesin tatlı telaşlar dediği benimse her aşamasına ayrı bir stresle yaklaştığım evlenme programına  kısmetseee  "Gelin Hamamı " da eklendi :) Ben başta bir o eksikti dimi aşkım Antalya'da kimim var kimi davet edeceğim diye şiddetle karşılasamda ; sonunda belki güzel geçebilir teyzelerin , kuzenlerin gelirse birde madem düğünün yapılacağı otelin fiyatına dahil ; sömürelim tüm fırsatları dedim..
 İşte böyle anında parlayıp sönerim  ^.^
Antalya'ya gitme sebeplerimden birincisi "Gelinlik"
 ( Yazısı için #bridetobe etiketini tıklayabilirsiniz) ikincisi ise "Düğümüzün yapılacağı oteli görmek" idi. (...) Bir yandan oteli çoook beğendim bir yandan o güzel otelin sandalye giydirmelerini görünce ben şok. Sanıyordum ki parası ödendi biz ne seçersek o olacak ! Ama öyle değilmiş ... Benim istediklerim tuzlu ek ücret onların klasik süslemeleri uygun ek ücret olacakmış . Neyse artık nazarı olsun diyeceğim bir yandan da umudumu asla kesmeyeceğim ve hayallerime tam gaz devam edeceğim...
Her şey kısmet sonuçta ❤
Hah ne diyorduk ; Gelin Hamamı.... Malumunuz ben daha kınada ne yapacağımı bilmiyorum derken gelin hamamı hakkında hiçbir fikrim yok.... O gün gelene kadar bir şeyler düşüneceğiz :) İnşallah şu tatlılıklar güzel geçer ve güzel hatırlanır inşallah :)
( korkuyoruuuuuuum )

Görsel otelimizin hamamı ; çok beğendim yalan yok ;) 


Kına için Ulus a gidip malzemeleri almanın dışında @byprimarima instagram hesabından tef sipariş etmeyi düşünüyordum. Artık önümde kına gecesi + gelin hamamı olunca siparişi ikiye çıkardım ... Daha vermedim ama en yakın zamanda irtibata geçeceğim. Bu tatlılıklara karşı koyamayacağım ilerde de anı duvarıma asarım ❤️ 
Bu tip bir telaşınız varsaaa sizde keşfedin istedim ; tef fiyatları 45 tl.



Şimdilik bu konu hakkında bunları düşünüyorum . Yani bu post bir düşünce ürünüdür. Her şey belli 
olunca , kına malzemeleri alınınca ve ürünler elime geçince yeniden görüşürüz #bridetobe etiketinde :) 

Herkese Hayırlı Cumalar diliyorum ; güzel geçsin gününüz :)

22 yorum:

  1. vuuuu şahaneee... davetsiz misafir olarak gelimmiiiii :)
    tef çokkk güzeeelllll <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel davetlim olarak gel canımın içi ❤

      Yaaa Kerime bana dua et lütfen şu günler beni utandırmasııın :))

      Tef de hayallerimden biriydiii inşallah gerçekleşir :)))

      Sil
    2. gerçekten gelmek istiyorum düğüne Özge'm.. kısmet işte...
      Dualarımdasın herşey güzel olacak relax.. no stres :)
      hımm düğünde mağnet bilmem ne dağıtırsan birer tane de bana saklaaaa aplaaaa benanaaaa :D

      Sil
    3. Kuzuuuum Kalbimdesin her zaman :)
      Ayyyyy düğünde bişi dağıtmicam ama kınada dağıtacağım sana ayırırım sözzz :))))

      İnşallah kerime inşallah ❤

      Sil
  2. Gelin hamamı ne kadar güzel
    çok güzel bir mekanmis bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün yerinin sürprizi oldu işte yoksa hiç aklımızda yoktu :)

      Çok teşekkür ediyorum ❤

      Sil
  3. adresimi versem teften ve kına gecesi süslerinden bana da gönderir misin :D aslında organizasyonu güzel yapılırsa yani kargaşa filan olmazsa inanılmaz güzel olur gelin hamamı aslında benimde planlarımda var ama daha ortada ikna olmayan ailem var :D ben kendi kendime gelin güvey oluyorum ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayh kuzumm o kına malzemeleri falan sağlam kalırsa seve seve yollarımmmm bir işe yararlar durup duracaklarına :**

      Hiç plan yapma kuzum kına , hamm , düğün yapmak hiç hayallerinizde yoktu. Her şey olacağına varıyor kısetinde varsa olur :)

      Ayy aile işi stresli iş söz merasimi o zamanlar geldi aklıma yaşlanmıştım resmennn ama geçiyor :)

      Sil
    2. ailem ikna olsa da bende o stresleri yaşasam mübarek ne inatlar kabul etmiyorlar :( İnş bu dönemler istediğin gibi olur canım :)

      Sil
    3. Hakkında hayırlısı olsun canım inşallah ; gönlüne göre olsun her şey.

      Amiin , inşallah canım hepimizin olsun ^.^

      Sil
  4. Mutluluklar diliyorum şimdiden...Bir ömür aynı heyecanla geçsin..Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) dileğiniz günüme güzellik ,mutluluk kattı :)
      Amin inşallah ❤

      Sevgiler , öpücükler :*

      Sil
  5. ayy ama yaaa tef ne kadar güzel hamam kesinlikle mükemmel oluyor bence iyi ki de sömürüyorsunuz boşver ;)) Güzelim oteller süslemeleri niye öyle yapıyor otele yatırdıkları parayı azcık da görsel olarak değerlendirseler ama olur olur daha güzelleri olur sen yeter ki iste ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii Gözdem :) Beğenmene çok sevindim önümüzdeki ay sipariş için harekete geçicemm inşallah ❤

      Aynen kuzummnm kısmette ne varsa o olur bn yinede isteyeceğim olmazsazsa da mutsuz olmayacağım :))

      Sil
  6. ayyyy yaaa hamam kınaa ayyy yaaaa yılların özlemi bitiyo yaa evlencen hayal gibi yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. hazırlıklar çok güzel gidiyor maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar dualarını eksik etme :) Çok şükür şimdilik çok üzücü şeyler yaşamadık inşallah yaşamayı ^.^ Maşallah maşallah ❤

      Sil
  8. Gelin hamamına bende ilk başlarda çok karşıydım arkadaşlarımda hevesli olunca yapıcaz galiba bizde senden detayları öğreniriz :) Nazar olmazsa olmaz hiç takma herşey çok güzel olucak eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır kuzummm ; olsun ya kısmette varsa eminim güzel geçer :))

      Öyle kuzum ya takılmayacağım eğlenceli bir düğün olsunda tek kusuru giydirmeler olsun :)))

      Sil