26 Nisan 2016 Salı

❤#BrideToBe (7) |Bir Hayale Daha Tik Atmanın Mutluluğu ❤



2005 yılından beri kurduğum bir hayal gerçek olmuş ; rüyadayım sanıyorum hala ❤
Tabiki mimarı Canım Aşkım. Şöyle ki 25 Nisan da kargo gelecek hayatım ; içinde kitaplar olacak sonra ben sana adres vereceğim onları bana göndereceksin dediği an sürprizini işleme koymuş. Hiç aklıma gelmezdi çünkü oradayken sınavlara hazırlandığını ve kitaba ihtiyacı olduğunu biliyordum. Sonra kargo kapımı çalar , teslim aldığıma dair imzamı ister ,elime İstanbul Bilişim yazılı kutuyu tutuşturur ve gider ben kalakalırım. Yok artık hahah diyorum kendi kendime ... Hani bu 7. Yıl hediyemiz olcaktı ve askerden dönünce sevdiceğimle alacaktık :)  Daha ağustosa çok. Bir heyecan açtım ama ben o anımı neler yazsam anlatamam... Yaşadığım mutluluğun tarifi yok :)) Evdekilerin bu çocuğun askerdeyken bile çıtayı yükseltmesi !!! Demesiyle kahkahayı basıp Tripodu da var biliyor musunuuuuuz dedim  :))))  Tamam özge iptal dediler ama ben hemen cesaret edip kuramadım güzeller güzeli Nikon d5200 ı... Video falan izledim;  kurmaya başladım. Şimdi bebeğimi tanıtayım size diyeceğim de daha ben tanımıyorum yahu nasıl tanıtcaksam ; yavaş yavaş artık içini öğrenirim şimdilik çeşitli profillerden güzelliğini koyayım kullananlarınız bana yardımcı olsun :)  Online ders ya da video önerilerinize açığım.




Hmmmm birde neden
#bridetobe etiketi ile yayınladığımı merak ediyor olabilirsiniz açıklayayım çünkü evlilik hazırlığımız , bu tatlı telaşlarımız vesile olduğu için alındı ve gerçekleşti hayalim... Save the date çekimimizi kendimiz yapabiliriz demiştim ama ne olur ne olmaz; alamayız belki diye ayrıntı vermemiştin şu yayınımda ! Artık bu söylediklerim için  sadece sevdiceğime kavuşmak kaldı ❤ İnşallah.


Tripod olayına ayrı sevindim çünküüüüü;
" Bizi fotoğraflarınızı çekelim diye yanınızda taşıyorsunuz" diye söylenen kardeşlerimizin bu sitemlerinden de kendimizi tripod sayesinde kurtarmış sayıyorum ahahha yinede taşıyacağız onların kaçışları yok bizden :)))

Uzun lafın kısası ;
Kendimi hep çok şanslı hissettiren canım aşkıma ne kadar teşekkür etsem az zaten sürekli ettim , makineye baktıkça da ediyorum :)))))
Birlikte kurduğumuz tüm hayaller inşallah bir bir gerçek olur ve bir sürü güzel anılar biriktiririz ❤

Hayal kurun ve sabırla bekleyin :*

Not: 10 -15 gün kadar yokum ... Dualarınızı esirgemeyin olur mu ihtiyacım var...
 Güzel bir post ile ara vermiş olayım.
Kendinize iyi bakın. 

30 yorum:

  1. Hayır dualarım seninle. Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerinizin resimlerini çekersiniz inşallah hayırlısıyla gelsin inşallah sevdiceğin bir ömür boyu mutluluklar dilerim :)dilerim hayal ettiğin tüm hayallerin gerçek olur en güzeline emanet ol....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım ; inşallah çok teşekkür ederizzz ...

      Sil
  3. 10-15 gün kadar neden yoksun????
    heyecanına ilk ben tanık oldum yaaa (anneni saymayalım lütfen) ayrıcaklı hissediyorum :)
    Mutluluğun kat kat artsın bebeğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuum hastane işleri var ya ... Yoğunluk başlar bizim. Aynen kuzummm hastalıkta sağlıkta mutlulukta her daim seni kaptım :))

      Sil
  4. Uuuu, ama bu mükemmel bir şey!!!! Güle güle kullan, hep güzellikleri fotoğrafla inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi :)))

      İnşallah tatlım çok teşekkürler :*

      Sil
  5. iyi günlerde kullan canım hava atarsın artık fotolarımızı biz çektik benim kadrajımdan diye güle güle git sevdiceğim :D dualarım seninle mucuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy o zamanlar gelsinde hava atması kalsın dodiiii ;))

      Sağolasın canım , öpüyorum :*

      Sil
  6. Demek insanın mutluluk verici böyle sürprizler yapması için askerlikte olması bile bahane değilmiş. Maşallah ve alkışlar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah gerçekten öyle. İnsanın içinden gelmesi yetermiş :)

      Teşekkür ederiz döndüğünde inşallah muhakkak alkışları okutacağım :***

      Sil
  7. Yeni oyuncağınla mutlu oyunlar sana. Hayırlı bir yokluk mu, neden dua ediyoruz (dualar zaten seninle) meraktan çatlatacaksın yani:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Pek değil yoğun bir hastane süreci dedem için ... üstüne birde gözümde problem çıktı bnde ilaç tedavi sonrası inşallah gerek kalmaz ama mini bi operasyon geçirebilim öyle...

      Allah razı olsun diyorum , iyiki varsınız :*****

      Sil
  8. nasıl bir duygudur bilirim, hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bu duygunun başkalarınada nasip olması , tadılmış olması :))))

      Çok teşekkür ederizzz :**

      Sil
  9. Maşallah size çok güzel bir hediyeymişşş:) Kullanımını öğrendiğinde eminim blog harika fotoğraflar şenlenicek hayırlı olsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canıııım çok teşekkür ederizz :** İnşallaaaah :)

      Sil
  10. bayıldım, benim de hayallerimden biridir olacak inşallah
    güle güle kullan hep harika anları yakala inşallah (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayaller gerçekleşmek için varlar ; eminim olacak :)

      İnşallah tatlım :)

      Sil
  11. anaaaaa bu nasıl sürpriz allam süper yaaaaaa vay be enişte gözümüze girdi iyice :) tımam bol dua tamam hadiii keyfin yerinde olsuuuun heeeep güüül :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiiiii deeep ;)

      Çok teşekkür ederiiiimmm :*

      Sil
  12. Nikon kullanıcısı olarak çok sevindim. Ben zamanında klübe giderken (fotoğrafçılık) ordan kaptım 2 3 şey. Kurcalaya kurcalaya oluyor ya :)

    Mutluluğunuzu ölümsüzleştirmek artık daha kolay olacak demek ki güle güle kullan kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya hallederiz:)

      İnşallah kuzumm teşekkür ederim :** öperimm

      Sil
  13. güle güle kullan canım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Bende istiyorum yaa inşallah benimfe tüm isteyenlerin de olur 😊
    Güzel güzel bol bol fotoğraflar çekilin 😘

    Ben geldim sen gittin yaa olmadı böyle 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kuzummm :*

      He ya sorma post hazırlayacak vaktim durumum yok ama fırsat buldukça sizleri okuyup yorum bırakıyorum :)

      Sil
  15. En kısa zaman da o zaman kavuşun diyorum :)) Yazıyı okurken bende heyecanına ortak oldum ne güzel olmuş sürprizin düğünün de bol bool fotoğraf çekin o zaman :) Güzel musmutlu günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil