25 Nisan 2016 Pazartesi

Anneler Gününün Çeyiz Alışverişine Katkısı !


Bitti bitti diye dillendirdiğim çeyimizin aslında bitmemiş olmasının en büyük kanıtı bu alışverişler :-D Keyfi ıvır zıvıra çok bulaşmamış biri olarak ihtiyaç yada alınması zorunlu şeylerin günden güne patlak vermesi ?? Mecburi alışverişleri zorunlu kılıyor tabi. Bugünde boş geçmedik fakat artık gerçekten yeter dedim :))


Neler aldım diye sorarsanız ki bence sorun çünkü bu zamanlar çeyiz hazırlığındaki kişilerin en sevdiği zamanlar :) Anneler gününde inanılmaz indirimlerle eksiklerinizi tamamlayabilirsiniz. Ben 2 yıl nişanlı kalmış olunca bu özel günleri hep değerlendirdim :) Gerçekten çok karlı oluyorsunuz gerçekten .
İlk olarak pike takımımdan bahsedeyim. Antalya da yazın genelde çarşaf ya da incecik pikelerle yatılıyor. Sıcaktan o bile üstte kalmıyor gerçi. Bizde farkettik ki aldığımız şeyler hep Ankara havasına uygun yazın misafirlerim yatılı geldiğinde üzerlerine verecek birşeyler yok ... İncecik şeyler arayışına girdim... English home un indirimi ile 50 tl ye (tanesi) 2 takım tek kişilik aldım çıktım . Şu an kullandığım pike takımım da english home a ait ve ne renk atması oldu ne çekmesi gayet memnunum .... Bu yüzden değerlendirebilirsiniz :)



Bunların dışında birde benim baharat takımım yokmuş :))) Esse de minik kavanozların 4.60 tlye düştüğünü görünce 7 adet aldım. 6lı set yaparım olurda biri kırılırsa diye 7. Yi ekledim. Mutfağıma göre ileride raf alır ya duvarıma ya tezgahıma koyarım. Hiç olmadı bu şekilde dolap içinde dururlar.


İşte böyle gençler bir çeyizsel harekatın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Anneler günü indirimleri inşallah size de yarar; öpüyorumm :*** 

24 yorum:

  1. güzel günler kullan inşallah hepsi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy inşallah , çok daha güzelleri senin olsun ❤

      Sil
  2. Esse'de ki o baharatlıkları merak ettim bende :)) Antalya sıcaktır tabi ben olsam İstanbul'un kar havasını düşünüp direk yorgan filan alırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boy boy vardı gözdeeeee ben en miniklerini aldım ... Ya sorma pikeler kalın kaldı , battaniye olayını abartmışız :))) Halbuki yazın 47 dereceyi görüyolar :)))

      Sil
  3. ne zaman bitiyo bu alışveriş dönemi kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeep bitsiiiiiin çeyiz çeyiz tamam çok tatlılar amaaaaa yeter artık :))))))

      Sil
  4. hayat biter eksik bitmez be Özgem 😍 ama çok güzel şeyler almışsın ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes öyle diyooooor :)

      Çok sağol bebeğimmm daha güzelleri sana olsun inşalah ❤

      Sil
  5. Güzel günlerde kullanın inşaallah :)

    YanıtlaSil
  6. English Home un çarkından geçmemiş kızımız yok :D
    Güzel günlerde kullan inşallah.
    Ben de online dan bakıyodum bi şeyler.Anneler günü indirim başarılı gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :)))

      İnşallah tatlım ; teşekkürler :)

      Esse ve karaca indirimide şahane :*

      Sil
  7. Mutlu günlerde kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde kullan canım çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  9. Bende 2 gun önce esse'ye bir bakayim dedim. Anneler Gunu indirimi sayesinde O kadar avantajli urunler varki. 2 kutu 6'li bardak seti alirken buldum kendimi:)) Senin aldiklarinda cok hos, hepsini guzel gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler tatlım sende güle güle kullan :)

      Sil
  10. Aldığınız her şeyi iyi günlerde severek kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sevgili gamze esra ersöz ; çok teşekkür ederiz ;)

      Sil
  11. english home ürünlerini seviyorum ben de, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Esse benimde afyonda uğrak yerim oldu :))
    English home pikelerine bakcam nevresim takımı aldıysan onlardan memnun kaldın mı çok merak ediyorum bakıp bakıp almıyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum nevresim takımımda var ama bi paketiçinde olanlardan değilde tezgahlarda yastık ,çarşaf, nevresim ayrı olanlar varya oralardan takım yaptım ve çoooook memnunum ; canlı bi bordo almıştım rengi atmadı , pamuklanmadı. Ama arada bir çıkardığı kutu içindeki tam setlerden almadım sadece bu pike takımlarını aldım :)

      Sil