6 Nisan 2016 Çarşamba

Alışveriş | Bordo Ayakkabı.


Antalya'ya ne zaman gelsem ayakkabı almadan dönmediğimi farkettim :)  En yakın hatırladığım ; buradaki Parantez markasının muazzam indirimine denk gelip  geçen yıl yeşil bir topuklu kapmıştım  hatırlayanlarınız olacaktır :) Bu yıl da Kapalı yolda ; herhangi bir ayakkabıcıdan çok cici bir model kaptım. Fiyatının uygunluğu , rengi , fiyonku en önemlisi ayağımı rahatsız etmemesi  beni benden aldı ve görür görmez aklıma lacivert elbiselerim geldi bence çok yakışırlardı o yüzden almasam olmazdıııı :) 


Bir sürü renk seçeneği vardı ve aklım mavide de kaldı . Yinede epeydir istediğim bordo ayakkabı eksiğimi de tamamlamış oldum ❤ Antalya' da yaşayan okurlarım biliyordur ama tatil için buraya gelirseniz eğer Erlo Shoes  /Acaroğulları ayakkabı ya uğramadan gitmeyin bazen çoook güzel modeller olabiliyor . Fiyat olarakta çok uygunlar mesela bu ayakkabıyı 60 tl ye aldım :) 


36 yorum:

  1. Cici bir ayakkabıymış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Model olarak çok şirin bir ayakkabı :) Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  3. Bordooo aşkına diyorum ama :))) sana bi şey diii mi 60 tl'ye bu taş ayakkabılar mükemmel üstü olmuş <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiiii beğenmene çoook sevindimmmm ❤ :****

      Sil
    2. ay beğenmez miyim ben bordoyu çok severim 😍

      Sil
  4. Rengi çok güzelmiş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık..Jean pantolonla da çok yakışmış. Güle güle giyin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bende bu renge bayılıyorum ayrıca ayakkabı çok şeker :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller. rengi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Allah'm ne kadar güzel bir ayakkabı rengi Fiyonk falan süper bende isterim ama böyle olmaz kii en azından bordo var içim rahatlasin biraz :D
    Güle güle kullan canısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bordon varsa boşver kuzum benim ^.^ Benim hiç yoktu bence her kadının dolabında bu ton ayakkabısı olsunnnnn :)))

      Sağol bebeğim daha güzeli senin olsun :*

      Sil
  9. Eğer ayakkabıya bişey olursa benden bil gözüm değmiştir :D
    şaka bi yana güle güle eskit canikom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah kuzum ya bir yerleşeyim ben sana alır alır yollarım kiiii :)))

      Sağol bebeğim daha güzelleri senin olsunnn :*

      Sil
  10. Aşırı ciciymiş ayakkabın, güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok dahaa aşırı cicleri senin olsunn başakcığım çok teşekkürler :**

      Sil
  11. İnstagramda görünce soracaktım nerden aldın diye okadar güzel ki güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuşum daha güzelleri senin olsunnn :)

      Sil
  12. Nasl guzel renk ve model harika olmus canim :) fiyonk cok severim bende iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  13. Bordoyu ben de çok seviyorum gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  14. canım selam!! bordo stiletton çok çok güzel!! bu ayakkabıyı bulabileceğim bir internet sitesi biliyor musun? http://stilkapinda.com sitesinde buna benzer bir stiletto gördüm ama kurdelesi yok :( yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Canım netten baktım ama bulamadım sanırım yok :(
      Yardımcı da olamadım kusura bakma :(

      Sil
    2. Canım inşallah görürsün bu yorumumu . Acaroğulları ayakkabı diye geçiyormuş facebook adresleri var. Antalya güllük ve kapalı yolda mağazaları var bide :)

      Sil