13 Mart 2016 Pazar

Rehber #20 | Yüz Şeklinize Göre Allık, Aydınlatıcı, Bronzer Uygulaması


Bu gibi görseller benim çok ama çok işime yarıyor. Makyajın bir tekniği olduğunu ve herkes için ayrı bir uygulama yöntemi olduğunu unutmamız gerekiyor. O After - Before görüntüleri gelişi güzel allık , aydınlatıcı sürmeyle olmuyordur :)) Ancak yüz şeklimize göre sürdüğümüzde doğru bir görüntü elde edebiliriz; gelişi güzel sürdüğümüzde  ise bence makyaj yaptığımız ya belli olmuyor ya da boya küpüne dönüyoruz ! Ortası yok:) 
Yine kozmetik aşkım kabardı zaten bir bronzerım yok , fırçalarım eksik , turuncu tonunda rujum yok , rimelimde bitti zaten indirimlerde geçti oh mis :)))

Pinterestten alınmıştır.

Görseldeki renkler ; Pembe : Allık - Beyaz:Aydınlatıcı - Kahverengi:Bronzer olduğunu ifade ediyor.

Birde şöyle bir görsel buldum :)
Hangisi işinize yararsa artık :*
Kaynak: Pinterest.



Bu tarz yazılarım ve  daha fazlası için ;
MORE THAN JUST MAKE-UP
etiketini tıklayabilirsiniz.


11 yorum:

  1. En çok hata yapılan yer allık oluyor genelde diğer bronzer ve aydınlatıcı çok kullanmıyorlar hata yapanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık herkes kullanıyor canım ya instagramın etkisi mi , youtuberların mı bilmiyorum ama çılgın bir piyasası var bu sektörün :)

      allık elimiz alışmış yanaklara sıva çık yapılıyor ;))

      Sil
    2. Bende o sektörde olmak istiyorum her nedense galiba cildimde ki problemler yüzünden :) Bakımlı olmak güzel şey herkes farkında artık bunun :)

      Sil
    3. Dönem dönem bende çok özeniyorum :))
      Genel olarak ama BB krem , ruj , allık bitti bu da yüzümdeki gözenekler yüzünden kendimi iyi hissetmek için yaptığım değişmeyen rutin :)))

      Sil
    4. Bende evde canım sıkıldıkca yapıyorum bazen :))

      Sil
  2. Pek makyaj yapmayan biri olarak resmen ünlülerin makyajları konusunda aydınlandım :D Teşekkürler paylaşım için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederimmm :))

      Sil
  3. Suratını iyi tanımalı insan gerçekten de

    YanıtlaSil
  4. allık sürerken bir de bu bilgi doğrultusunda hareket edeyim:)

    YanıtlaSil