8 Mart 2016 Salı

Ne olsun ... Aynı :)


Ra Selin (http://raselinturhan.blogspot.com.tr) sayesinde bir aferin verdim kendime ! Bugün de üşenmeden kalktım ve yürüyüşe gittim :* Pazar notlarını okumanızı tavsiye ediyoruuum ; motivasyon kaynağım. Hava kötü olmadığı sürece hep yürüyorum aslında hava kötü olduğunda da çıkmak istiyorum çünkü yağmuru seviyorum ama sonunda iğne yemesem süper olur ^.^


Sabah yürüyüşlerinden sonra ; sade kahve hüpletiyorum . Bu bir alışkanlık haline geldi.


Sonra hazırlanıp şöyle gezmelere çıkıyorum ... kolye bile taktığım oluyor  ;) Renkleri özledim en çok elbiseleri falan filan...


O da gezmek istiyor ; haklı...


Merak ettiğim yeni kitapları karıştırdım azıcık. Aklım gözüm kaldı ama okunacak mini kulem bitmeden almayacağım sonra kuytu köşede okunmayı bekliyolar :(


Öyle yani bende durumlar pek farklı değil ama en azından bir canlanma var baharın etkisiyle :)


10 yorum:

  1. Bahar tam zamanında yetişti, doğayla birlikte bizde biraz cansızlanmıştık sanki bu sene :)

    Benim Osman tospiğim de sürekli dışarı çıkmak için debelenip duruyor, bazen evin içine çıkartıyorum ama mutlu mudur? Onu beslemekle doğru mu yapıyorum? Doğaya bıraksam mı soruları kafamdan çıkmıyor bir türlü.

    Bir de; o yürüyüş motivasyonundan bana da lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölü toprağı atıldı sanki üstüme hiç sormaaa :))

      Kafamda o deli sorular var benimde inşallah mutlusundur diyorum , ilgileniyorum , evde gezdiriyorum saatlerce ... İçim huzursuz bakma acaba dışarda yaşayabilir mi , bıraksam kızar mı ....

      Ra Selin i oku bana ilaç oluyor ... Ankara da olsan durdurmam seni çık melo çık yürüyozzzzz diye kapına dayanırdım ahahh :)

      Sil
    2. Ah Keşke... Burada yürüyüş yapmam için bile yirmi beş dakika yürüyüş yapmam gereken yere gitmem gerekiyor. :(

      okuyayım bakalım, önce kitap sandım ama blog galiba.:))

      Sil
    3. Melooooo ben dolmuşa biniyorummmm ya da işe giden komşu yakalarsam arabasınaa biniyorum yürüyüş yapacağım yere gitmek için :))))) No tembellik, şükret halinee

      Blog kuzucummmmm ;))

      Sil
  2. murtazaaaa ve kolyeeee çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ama yerim onun tatliligini kafasını uzatmis çıkmak istiyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 3-4 saat dışarda canıııım sürekli kabında durduramam zaten lafda dinlemiyor ; kendi çıkabiliyor :))))

      Sil
  4. yürüyüş ben de başladım, ah o bitmeyen kitap kuleleri keyifle okursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa foto isterim instagramdan :))) Bazısı çok vakit kaybı ne diye almışım inan bilmiyorum bahar :/

      Sil