17 Mart 2016 Perşembe

MİM | Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor.


pinterestten alınmıştır.

1 - Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz ?

Sevdiceğim , kardeşim ve annem dışında kimse bilmiyor bir blogum olduğunu. Her şeyimi önce buraya döküyorum. Çünkü hayat bazen dediğinin aksine yön alıyor seni yalancı çıkarabiliyor . Burayı düzeltmek kolay , burası beni anlıyor hep olumlu ama çevreme derdimi anlatamam ; anlamazlarda. Mesela düğün tarihimi siz , 3 -5 arkadaşım ve aileler biliyor ... Daha instagramdada ilan etmedim ; zamanı var :) Burası ve buradakiler farklı ... 

2- Neden blog yazıyorsun ?

Bilmem ; yoluma yoldaş , hayallerime ortak , derdime derman aradığımdan ;  tanımadığım insanlarla bir düşünmek , bir hissetmek , birbirimize herhangi bir durumda - alanda yardımcı olmak, fikir olarak ayrı düştüğümüz insanlarla karşılaştığımızda saygı duymayı , saygı beklemeyi öğrenmek - öğretebilmek... Kaydetmeyi , deneyimi , çeşit çeşit  insanla bir ortak nokta bulmayı yada türlü türlü insan varmış şaşkınlığını seviyorum. 

3- İlk yazınız ile En son yazdığınız yazı arasında ne farklar var ? 

Hiç değişmemişim hep stresliymişim , hep her şey güzel olacak masalıma tutunmuşum , vizelerin finallerin yerini banka sınavları almış , okul bitsin nidaları işsizim ağıtına dönmüş ha en başta modaya baya ilgim varmış işsizlik , çeyiz hazırlığı belimi bükmüş havam sönmüş :))))

4- Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı? 

Günlük normal yaşantımdan beslenen blogum hayatıma çok güzel insanlar kattı ( 1 tane hayal kırıklığım var itiraf edeyim ) , destekleriyle sabrı öğrettiler bana. Şu an umudum varsa buradan hayatıma akan güzel düşünceli insanlar sayesinde :)

5- Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misin? 

İnstagram sayesinde karşılaştığım liseden bir arkadaşıma önerdim hatta açtık ! bayada uğraştım şablonu için ! ama baktı instagramda 10.000 e koşuyor ; blogununda koskoca 3. Gününde!!!!!! izleyici sayısında artış olmaması sebebiyle ben öbür taraftan yürüyeyim dedi. Peki dedim. Sonrada bulaşmadım kimseye :))) 

6- Hangi kaynaklardan ilham alıyorsun ? 

Günlük hayatımı döktüğümden ana besinim yaşantım. Fotoğraf çekmeyi çok sevdiğimden geçtiğim , yürüdüğüm yollar , duvardaki bir yazı , gittiğim farklı şehirler, gözümün gördüğü her şey ...  alışverişler, kozmetik , okuduğum kitaplar ... Şu sıralar evlilik telaşım, hazırlığım, dekorasyon ve hobiler içinde Pinterest en büyük ilham kaynağım .

7 - Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musun ?

Blog sahiplerine soralım bence :))

8- Rahatsız olduğunuz konular var mı ?

Yok :)

Mim için sevgili Süslü Püslü Bloga çok çok teşekkür ediyorum. Epey olmuş mim cevaplamayalı :)


Kısmetse yarın yola çıkıyorum ; şimdiden mutlu hafta sonlarınız olsun ! Pazartesi görüşmek üzere inşallah :***

15 yorum:

  1. Çok güzel cevaplar vermissin bence :) yeni tanıyan biri olarak iletişimin çok iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekküür ederiiiiim <3 çok mutlu oldum ^.^

      Sil
  2. Hahahaha, arkadaşının Instagram hikayesine çok güldüm :))) Blog yazarı olmanın farkı burada aslında... konu izleyici sayısı değil, okunma, yorumlanma, paylaşım! Instagramı ve diğer sosyal mecraları blogu besleyen yerler olarak görüyorum. Ama asıl kalıcı yer burası :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ünlemlerim işe yaramış demekki :))))

      Aynen öyle canım blog hep var ve kesinlikle okunmak harika bir duygu hele ki samimi, upuzun bir yorum paha biçilemez mutluluk... ❤

      Hem bak snapchat daha doğal daha ben diyerek instagramın tahtı sallanmaya başlandı sosyal mecranın bir ömrü var... :))

      Sil
    2. Hahahaha, öyle diyor insanlar değil mi? Şimdi de Snapchat moda! Bakalım onun tahtını kim sallayacak?
      Biz yazmaya devam edelim, kocaman sevgiler :*

      Sil
    3. Öyle diyolar ya çok doğallarmış birde dedikodu olcak ama ; alışveriş yapıyolar poşeti instagramda içi snapchatte :))))

      Aynen kuzu devam :)

      Sevgiler , öpücükler :**

      Sil
  3. Bende yeni başladım ve kardeşim dışında kimse bilmiyor çünkü bazen birşeyler anlattığında seni tanımayan insanların yorumlarının daha objektif ve yol gösterici olduğuna inanıyorum.
    Yazınızı okurken bi gülümseme belirdi yüzümde gayet sıcak ve samimi olmuş:) Umarım ilerledikçe bende güzel yorumlarla karşılaşırım bunu söyleme sebebim popülerlik veya sayıdan ziyade insanın paylaştıklarına hiç tanımadığın kişilerin ortak olmasının şahane bir duygu olacağını düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Gerçekten öyle canım. Blog dünyasında başarılar diliyorum inşallah güzel paylaşımlar güzel deneyimler biriktirirsin :)

      Sil
  4. Umarım canım teşekkür ederim güzel dileklerin için :)*

    YanıtlaSil
  5. Cevapladığın için çok teşekkür ederim seni yakından tanımak güzel oldu :))

    YanıtlaSil
  6. ay ben her yerde yayıyorum gelin koşun okuyun diye :D ilgi seviyorum demek ki, allah beni bildiği gibi yapsın.

    ama ama ama düğün tarihi ne zaman yaa, ben kaçırmışııım

    YanıtlaSil
  7. Tanımadığımız insanlarla bir hissetmek bu duygu gerçekten çok güzel blogun en sevdiğim özelliği tamda bu :)) Bu arada en son ben yaparım diye düşünmüştüm ama becerememişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))

      Planladığımdan geç bile yaptııııım :)

      Sil