3 Mart 2016 Perşembe

Maksat Muhabbet.

Geçenlerde H&M alışverişinden bahsetmiştim ; büyük gelen bir tişörtü değiştirecektim ya hatırladınız mı ? hah onu bu elbise ile takas ettim. Kendisi çocuk reyonundan ::)))) Bence sorun bizde değil yeni nesilde sizce :)))?


Yürüyüşlerime kaldığım yerden devam ediyorum (12 gün ara vermiştim hani ayağım burkulmuştuuuu ya üstüne nezle olmuştumm ); havalar tam spor havası miss ! bunu söyleye söyleye nazar değdireceğim ama yağmurluyken bile hava ılık yahu sevindirik oldum ^_^ Dedim dedim ve bugün şiddetli yağmur ve soğuk hava etkisiyle battaniye altındayım. Resim düne ait :))


Bardak görünce gözüm dönüyor; babama çekmişim ^.^ !  Kadınlar günü indirimini bekleyecektim bu tarz kadehlerden almak için ama baktım 55ten 49a indirmişler ne olur ne olmaz belki çıkamam belki kalmaz diye aldım yanınada su bardağını ekledim :) Bu arada indirim mesajları gelmeye başladı size bol alışverişler dilerim :*


Aylık şekilde yayınlanan burç yorumlarına bayılıyorum yoksa öyle günlük günlük takip etmem :) Bazen kişilik analizlerini tuttursalarda bu aylık yıllıklar masal gibi geliyor iyiyse moral oluyor kötüyse he yaw he :)) 
Sizi ne bekliyormuş mart ayında :)) 
 (görüntü @burceros dan alınmıştır)


Epeydir müzikten konuşmuyoruz dimi. Emre Aydın dan başka birini dinlemiyorum desem aylardır :)) Buralar yalan şarkısının yanında artık özlemek istemiyorum favorim ... gerçi Emre Aydın ne yazsa söylese seviyorum. 


 Güzel bir gün diliyorum hepinize :***



25 yorum:

  1. yeni nesil biraz iri kıyım

    YanıtlaSil
  2. yeni nesil, 3.5 yaşındaki kızım da 5-6 yaş giyiyo ciciiim. sen pek ufak kalmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her daim çıtır kalacağım ahahah :))

      Sil
  3. Elbise güzel olmuş güle güle kullanın. Burcerosu ben de takip ediyordum şimdi instagramımı kapattım bakamıyorum. Yürüyüş yaptığınız yerin manzarası da ne güzelmiş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Burcunu söylemek istersen buradan yazabilirim :*

      Sil
  4. bende bardak delisiyim :) Bayıldım çok güzel seçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuu yalnız değilim ^.^
      Çok teşekkür ederimm :*

      Sil
  5. Aldıklarınızı güle güle kullanınız :) Bir akrep olarak burç yorumu gözlerimde bir parıltıya neden oldu :)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle sorun yeni nesilde.bayaa boylu poslu endamlılar maşallah.Biz de yanlarında bir kedi yavrusu :( Bu yürüyüşlere nasıl devam ediyorsunuz ya ben kesinlikle üşenmekten çıkıp gidemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsizlikten , sevdiceğin askerde olmasından vakit geçmiyor; Üşensemde kalkıp yürüyorum bir saat geçiyor eve gel duş kahvaltı evi topla derken günü yarılayabiliyorummm... :) psikolojik olarakta fizikende çok iyi bir tedavi valla iyi geliyor:)

      Sil
  7. Kıyafet çok yakışmış güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  8. Ya neresiydi orası belki sormuştum yine ama cevaplar burda olunca bakamıyorum... olmadı benim bloguma bırakırsınız cevabı... neresi o fotoğraf? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan yazayım sonra sana geleyim orayada yazayımmmm :)
      Ankara Göksu park :)

      Sil
  9. Ankaranın parkları hep böyle güzel mi olur?
    Kuğulu Park 'da sizin orada sanırım filmlerde görüp bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ankarada kuğuluda :) Son on yıldır yapılan her park çalışması cidden güzel :)

      Sil
  10. Elbise çok hoş iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  11. ilk foto ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  12. kendimden biliyorum yeni nesil hep iri kıyım :D

    YanıtlaSil
  13. ayrıca akrep burcu olmak ayrıcalıktır bunuda kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tescilledik o vakit kesin yahu biz 80ler minicik kaldık :)))

      Sil