24 Mart 2016 Perşembe

Laf lafı açmış , dökülmüş.


Bir hayal kurarsın ve mucize istersin. Olmaz. Bu bahaneyle bile olmadı bahanesiz nasıl olacak bu iş dersin. Üzülürsün. Sonra hiç beklemediğin anda başka bir bahane o mucizeyi en kusursuz şekilde gerçekleştirir. Geç ama en şahane haliyle!
 Kısmet işte... Olacakmış ben gidecekmişim yanına.


Bazen gün bitmez ! Size de öyle olur mu? Halbuki biraz boşversek , akışına bıraksak ... Bak nasıl geçecek gün , anlamayacağız ..Bunu başarabilenlere selam olsun :) Zira kafam hiç boş olmadı :))


Sonra yeni güne uyanırız. Gözünü açtıysan bak bu güneş senin için doğuyor... yeni umutların , hayallerin göz kırpıyor. Her şeyin kusursuz olmasını beklemezsen hayat bak nasıl güzelleşiyor...Bunu son zamanlarda uyguluyorum. Uyandığıma şükrediyorum. Beklentilerim hep ufak. Umudum hep taze...


Al bir kahve at yorgunluğunu ! Dün neyini eksiltti bugün neyini çoğalttı.... Düşün düşün ne değiştirdin hayatında... Sadece inan ve sabret ... Gelecek böyle böyle şeklini alacak . Bu da yeni benin son durumu gerçekten özen gösteriyorum bu duruma. Sabır her şey her...


Leyleği havada gören insan misali gidecek yollarım hiç bitmesin derdim. Denizlere açılan yollar beni çağırsın... Ha leyleği havada 2014 te görmüştüm Beypazarından Ankara'ya dönerken :))) 2015 te çok yol yapmadım; 2016 dan umudum var :)


 Kısmetse akşama Konya yolcusuyum ; görüşmek üzere :)

23 yorum:

  1. Görüşmek üzere ;) iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar Özge'm. Oralarda yalnız bırakmam seni. Başını şişiririm. Görüşmek üzere.. Allaha emanetsin güzel dost.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebeğimmm :**

      Başımın üstünde yerin vaaar , dost muhabbetiyle dolsun taşsın başımm mis gibi :)

      Sende canım benim , öpüyorum :)

      Sil
  3. Bende az sabırlı olabilsem keşke beklesem oluyorda ben ondan önce şiştiğim için onunla kalıyorum az :))
    İyi yolculuklar kendine cici bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ol ol inan kazanan sen olacaksın. Her zaman bu sabrı gösteremiyoruz ama en azından göstermeye çalışalım bazı durumlarda; iyi gelir :)

      Teşekkürler fıstık :*

      Sil
    2. Deniyorum nu aralar bakalım sonu ne olacak. Sessiz kalınca nedense beklentim yönünde ilerlemiyor benim sesim çıkınca hep şimdi ah bekleseydim diyorum :)

      Sil
  4. düşün düşün bunalımdan başka birşey olmuyor ama gelişine bırakıncada birşey olmuyor bende :) iyi yolculuklar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm bence gelişine bırakınca az yoruluyorsundur :))

      Teşekkürler tatlım :*

      Sil
  5. ayy sen insana huzur ve mutluluk veriyosun ama yaaa :))) iyi yolculuklaar :)

    YanıtlaSil
  6. kalbi kendisi güzel arkadaşımmm ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl güzel olan sensin , senin düşüncelerin baharım :*

      Sil
  7. Çok güzel yazmışsın yine keyifle okuyorum<3

    YanıtlaSil
  8. İyi yolcuklar ^^ çok bi çok sevindim küçük mucizeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün döndümm kuzu evdeyim şuan :))

      Ahhh öyle güzel denk geldi ki tam bir mucizeydi gerçekten :))

      Sil
  9. Ahh bunu geç anlayanlardan birisi de benim sanırım her şeyi akışına bıraktığım da nasıl da oluveriyor ben ne zaman debelensem işin içinden çıkamıyorum :)) camına vuran güneşin güzelliği <3

    YanıtlaSil