12 Mart 2016 Cumartesi

İç Döküş | Üç nokta , Üç fotoğraf

Kafa dolu olunca ne yoldan ne yürümekten bir şey anlamıyorum sanki bi çırpıda bitiyor.... Bugün bir arkadaşımla buluşmak için bir saat otobüs bekledim. Gelmedi ; metroya yürüdüm tam yolu yarıladım otobüs geldi... Döbüş yolunda da bineceğim dolmuşu kaçırdım sonrasında bekle Allah bekle yok... Tekrardan metro durağına yürüdüm ... Hayattaki fırsatları da bu şekilde kaçırıyorumdur belki de !
Ne bileyim bazen bazı şeyler normal gelmiyor...


Kafam niye dolu ? Zararım olmaz yararım olur. Ama eden kıymetli olur. 7 kat el dediğim insanlar kadar olamadı kanımdan insanlar ...


Hayatım boyunca sadece bir tek şeyi çok istedim ;  olmadı bazen benim başarısızlığımdan bazen de birileri yüzünden ama olmayacak diye bir şey yok. Dün ve bugün olmamasına üzülebilirim ama yaptığım uyduruk bir pastayla da mutlu olmasını, etmesini bilirim. O birileri için de hayat devam ediyor ve hayat önlerine neler çıkarır bilmem ama ben iyi olduğumda onlar için iş işten geçecek...


...

14 yorum:

  1. Benim hissettiklerimi dile dökmüşsün tam da beni de anlatmışsın sanki...
    Hayatın neler getireceğini bilemeyiz ama getirecekleri götürdüklerinden daha iyi olacak buna inanıyorum ben şimdilik sabır etmek gerekiyor...
    Odama geçsem okuyup okuyup ağlarım ama geçmicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçme geçme bugün ben senin yerinede ağlamış olayım :))

      Sabır her şey gerçekten ... Sabredeceğim

      Sil
    2. Ağlama sende boşver hayat kısa :))

      Sil
    3. Sulu gözlüyümdür ki ama şimdi iyiyim canım :))

      Sil
    4. Tamamdır o zaman canım :)

      Sil
  2. O uyduruk pastadan istiyorum şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo daha buzluktan çıkarmadık koş gel yetiş :*

      Sil
  3. Ahhh o her şeyin ters gidişi varya kalsam şimdi otobüs gelir mi şuraya gitsem olmaz sonra otobüs önünden geçer ve gider :(

    Bu sorgulayışlar benim birkaç ay önceki halim, 7 kat uzağa koyduğun yanındakilerden daha yakın olabiliyormuş bunun için sana şu sözü söylüyorum: dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur - Mevlana

    Dip Not: Pasta hunharca çatal daldırmalık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım kim dost kim düşman ben ne ara bu kadar etkilenir oldum ne ara işim onlara kalmış ... bakma kızıyprum kendime ... dostta olmasınlar düşmanda bence :)

      Daldıralım gelll herkese yeter :)

      Sil
    2. en iyisi boşver :)) söylemen bile yeter şuan ^^ son çatalı benim için ye :)

      Sil
  4. ''ben iyi olduğumda onlar için iş işten geçecek'' gerçekten güzel bir cümle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden öyle geldi öyle çıktı canım...

      Sil
  5. sen yine de yitirme çocuksu gülüşlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslaaaaa eninde sonunda ben benim esti geçti :)

      Sil