23 Mart 2016 Çarşamba

Haftanın Blogu | Ra's ❤


Nam - ı  diyar MUZURELLA. Belki de onu hala muzur olarak biliyorsunuz ama çok uzun zamandır o burada ( http://raselinturhan.blogspot.com.tr )  yazıyor . Çok da güzel yazıyor. Onun yazılarını ŞİFA olarak değerlendiriyorum. Motivaston kraliçesi ayrıca da ❤

● Pazar notları
● Cumartesi notları

Başlığı adı altında yazdığı her şey aslında bir kişisel gelişim notları  ; kendince gündelik hayatından yola çıkarak alttan mesajını çakıyor , seni sarsıyor hatta bazen yola getiriyor :) Çok ciddiyim ! Sadece size değil kendine de notlar yazıyor ; tam muzur dimi ;

Fotoğraf Ra Selin in bloguna aittir.

Blogundan bir alıntı ile başbaşa bırakayım zaten ışınlanacaksınız ve baya baya kaybolacaksınız onun sayfasında  :)

iki şey arasında sıkışıp kaldıysan..bir türlü hangisini seçeceğine karar veremiyorsan.. acaba şu anda gündeminde olmayan ve hatta bihaber olduğun 3. bir seçenek var desem?.. hayır aklını daha fazla karıştırmak gibi bir niyetim yok. sadece kendi tecrübeme ve hislerime dayanarak diyorum ki; eğer iki şey arasında kalıyorsan belki de ikisini de istemiyorsundur. çünkü bir şeyi "gerçekten" istediğin zaman tüm varlığınla o tarafa doğru çekilirsin. bırak diğerleriyle karşılaştırmayı, diğer seçeneklerin farkına bile var(a)mazsın. ben mesela.. "bal mı reçel mi?" diye sorduklarında hep "nutella" diye cevap veririm. bilmem anlatabildim mi :) "


Muhabbetimiz bol olsun :)



18 yorum:

  1. Ne tesadüf bende haftanın blogu onu seçmiştim bu hafta. Ama siz daha güzel anlatmış sınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa :)
      Beğenmenize çok çok sevindimmm ; teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu kadar övgünün üzerine gidip bakayım bari :) Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  3. Bende hemen gidiyorum çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir blog dostu hemen gideyim tanışmaya ;))

    YanıtlaSil
  5. ay beni de haftanın blogu seçer misin gerçi benim anlatımım pek iyi değil ama olsun heves ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy dodim bana biraz zaman ver blogunu inceleyim senide konuk ederiiim tabi ki şimdi önümüzdrki 10 haftanın yeri hazır en eski dostlarıma ayırdım :))

      Teşekkür ederim hevesinn için öpüyorummm

      Sil
  6. Gidilip bakılası diyorsun yani ....
    E benim hemen gitmem lazım da selam vereyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeeeeeet mutlaka mutlaka bakmalısın :****

      Sağol bebeğimm :)

      Sil
  7. tarzını çok seviyorum ben dee :))
    sevgiler ikinize de <3

    YanıtlaSil
  8. muzur selin yaaaa çok tatlı evet bi dee çok eski arkadaşımız yaaa :)

    YanıtlaSil
  9. bu yazıya şimdi denk gelmem kaç puan acaba :)

    ya da başka bir deyişle, mükemmel zamanlama mıdır acaba?..

    senden beni dinlemek çok iyi geldi bana, dönüşlü şifa sanırım bizim paylaştığımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır bi sebebi :)

      Sen başkasın muzur.

      Sil