10 Mart 2016 Perşembe

Haftanın Blogu | Maviye İz Süren ❤


Yeri çok başka. O yüzden ilk "Haftanın Blogu" başlıklı yazımı ona ayırmak istedim.
Maviye iz süren .
Blogu bana göre dolu dolu edebiyat - gündelik yaşam dergisi. Fırsat bulduğum an keşke kitap yazsan diye yorumlar bırakıyorum belki daraltıyorum :) Yer yer dergilerde yazıları , kitap eleştirileri de çıkıyor. Düzenli olarak İstanbul Parent da da yazıyor. Çok ama çok mutlu  oluyorum bu haberlere çünkü edebiyat dünyasının Bahar'a ihtiyacı var.

Blogunda yer alan etiketler ; aktivite(40) , bebek gelişimi (39), benden geçen (73), beslenme (18) , değerli günlük (53) , dergi günlüğü (4) , doğum günü (5), günlük yaşam (50) , kitap (153) , öykümtrak (21), öykesine (57), özel günler (34) , ruhsal (20), sinema güncem (35), şairlerim (87), şiir denemelerim (5), tatil (16), yazarlarım 28)

Yani başta dediğim gibi dolu dolu bir dergi sunuyorum blog adı altında ;)


 Benim kendimi kaybettiğim başlıca etiketler ; öykümtrak , Şiir denemelerim , şairlerim. 

Mesela ; Şairlerim bölümünden ;
Şükrü Erbaş;



Edebiyat adına bir doyum yaşamak , birilerinin sizi size anlatmasını beklemek , içinize dokunmak , tanıdık duygularda kaybolmak istiyorsanız bu blog tam da ruhunuzun aradığı yer olabilir. Size iyi gelecektir hatta zedelenen duygularınızın merhemini onun paylaştığı bir satırda bulacaksınız...

Keyifli günler diliyorum.

18 yorum:

  1. Ne güzel bir blog, ruhuma göre dediklerimden, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. oleeeey çok iyi seçiiiim, sölediklerin de çok doğruuuuu, ooo biziim edebiyatçımııııız :)))

    YanıtlaSil
  3. Bende bilmiyormuşum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrendiğiniz için pişman olmayacaksınız; eminim. :)

      Sil
  4. Çok sevdiğim bloglardan biri. İşini en iyi şekilde yapmaya özen gösteriyor. Çok yönlü bir öğretmen, kimseyi kırmamaya dikkat ediyor, çok nazik. Yazılarında üstün görünme çabası yok. İnsani değerleri çok yüksek, gerçek dost. Bloğunu izlemekten büyük keyif alıyorum.
    Çok isabetli bir seçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sizin bu değindiğiniz konuya nasıl değinmedim ! Öğretmen olması nasıl güzel bir ayrıcalık... iyi ki yazdınız. Bende onu okumaktan mutluluk duyuyorum :)

      Sil
  5. Ben de takip ediyorum güzel bir seçim olmuş. Gidip yine bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) Bazen arşivine girip rastgele bahtıma ne çıkarsa diue tıklıyorum; bazen içimi öyle tanımlayan yazılar geliyor ki şaşıp kalıyorum :)

      Sil
  6. Tıklıyorum hemen takipleyelimm teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. bugün panelimde paylaşımını gördüğümde çok mutlu oldum, düşüncelerini ne güzel aktarmışsın çok teşekkür ederim :)
    senin kitap konusunda manevi desteğin inan çok daha fazla yazıya tutunmak adına güç veriyor bana, daraltma falan söz konusu değil, kesinlikle.. Bir gün kendimi yeterli gördüğümde ben de bir kitap düşünüyorum inşallah...
    zarif yorumlarla yanımda olan arkadaşlarıma başta Makbule Abla olmak üzere sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...
    bazen uzaktaki insanların kalbini derinden hissetmesi ve çabanın farkında olması yetiyor insana, daha da iyi olmak adına güç veriyor, şu an en çok hissettiğim bu, iyi ki varsın...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha anlatamadığımı bile düşündüm kendimi yetersiz gördüm bahar senin naif kalbini , kalemini anlatmayı tam anlamıyla beeremem...

      Bu blog bana tanıdığım insanıda bir süre sonra yeniden karşıma koydu , tanımadığımı da .... Bir çoğu hayal kırıklığına uğrattı ama sen çok başkasın. Hayatında bir yerin var . Hakkın bile var üstümde .... Seni çok seviyorum

      Sil
  8. Takip ettiğim bir blog ne güzel seçmişsin :)) süslü püslü sayesin de daha yakından tanıdım seni ne güzel oldu ^.^

    YanıtlaSil
  9. bilmiyordum bu blogu, takip edelim bakalım :)

    YanıtlaSil