27 Mart 2016 Pazar

Hafta sonu derlemesi :)


Sanmayın ki gezmeye gittim Konya'ya :) Bizim memurları Ankara'ya taşıyoruz o sebeple gittim hatta  dün döndüm bile... Hiç gezemediğim ve sadece bir yemeklik dışarı çıktığım için fotoğraf günlüğüme bir şey ekleyemedim. Bir daha konyaya ne zaman yolumuz düşer Allah bilir ...



 Kırmızı Etle aram hiç yok ! olursa yerim olmazsa niye yok demem. Ama Konya demek etli ekmek demekti bende bir daha kimbilir ne zaman yerim , bu sondur belki diyerek yedim gitti pişman mıyım eveeet :)) Diyet çanları benim için çalıyor :*



Ahh Hasan Ali Toptaş ... Bütün kitaplarını okuyacağıma söz veriyorum... Hiç sulanmayacağım diğer kitaplara hiç... Detaylı yazısı "Okuma Halleri"  etiketine mutluluka eklenecek :)


Anlayanınız var mııııı :))) Bayadır kapatmıyordum. Kapatasım geldi ...


Falcı bacı , sallamış da sallamış :)))) Tamam kısmetse önümde bir yolculuk daha var ama tatil değil kiii ayrıca bugün aldığım haber buna engel olabilir engel olursa o dinlenmede yalan ! Nerede o kendini kaybetmeler , harcamalar ah nerede :) Duraklama dönemindeyim zaten cık cık cık dalga geçiyor benimle :/ Mutlu haberlere çooook ihtiyacım var gelsin beni bulsun kiiii ❤


Mutlu haftalar diliyorumm hepinizee :**



15 yorum:

  1. Ay şekerim diyet miyet de hikaye . İyi yapmış da yemişsin hiç pişmanlık duyma. Ben de geçen hafta bozmak zorunda kaldım diyeti. Tartıya çıktım ki ne göreyim . Kilo da vermişim . Her gün yememek kaydıyla arada bir bozmak şart ;))) sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi zaten şartlanmamak lazım yoksa gram veremiyoruz :))

      Sil
  2. Güzel bir yer benim de en sevdiğim arkadaşımın oturduğu yer hatta. Herkese söyledim nerdeyse tüm samimi olan herkese yazını okumadım ama okuyacağıma dair söz veriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyi söyledin balıııım anlayamadım :)) Birde süslü püslü de okudum senin canın niye sıkkınsa boşver hayat kısa sakın ama sakın hiçbir şey için üzülme ; değmez... geçer acı ve anı olarak kalır unutma :)

      Sil
    2. sonra okuyacağımı söyledim :) Allah korusun oralarda değilim de bi şeyler oturdu içime malesef ki

      Sil
    3. :) tamam tatlım

      Üzülme ki sen :(

      Sil
  3. amaaaan etli ekmek için mi pişman oldun? ben gecenin 11inde ekmek arası patates kızartması yedim. Pişman mıyım? HAYIR :D can boğazdan gelir yavrum :D
    Yalnız falcı bacı iyi sallamış :D :D ben gelin damat görüyorum sağ üst fotoda :D hadi hayırlısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhahah ben öyle yesemmm dikkat etmesem 100 kilo olurum. Su içsem yarıyo diyenlerdeni ahaha :))) hayırdır inşallah gelin damat he kim kiii :))))))) ahahah deli ya öptümmmm :***

      Sil
  4. ay ben diyet yapmıyorum ama 3 gunde bır spor salonuna gıdıyorum ama göbğim beni terk etmiyor:) falda ise için sıkılmış bazı şeyleri dert etmişsin ama evlendikten sonra sanş senden yana olacak sanki biriyle bi sorun yaşamışsın iki taraftan biri pişman :) çok güzel atarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dodimmm yürüyüşler durdu 10 gündür hava buz ... yeşil çay iç göbek için çok etkili yatmadan önce muhakkak soğutmadan sade yeşil çay ; limon falan sıkma :)
      Eheh olsuuuunnn fal bahane sohbet şahane teşekkğr ederim kuzum :)

      Sil
    2. akşam başlayım bari yeşil çay içmeye yaz geliyor göbeğim gitmiyor bir türlü moralim bozuluyor her göbeğimi gördüğümde :) rica ederim tatlım :)

      Sil
    3. Gider gider sıkıntı etme çünkü göbek diye şartlandıkça gitmiyor gibi görünecek sana :)

      :***

      Sil
  5. Ben de hiç Konya'ya gitmedim ve kırmızı etle aram yoktur :/ Falcı Bacı'ya inanmıyorum pek kolunu çek yolla yorum yapıyor valla billa :D derya abla'yı tavsiye ederim ıma bak ;))

    YanıtlaSil