5 Mart 2016 Cumartesi

Çeyizsel Hareketler Vol #bilmemkaç.

Bu tarz postlar rafa kaldırılmıştı ; instagramda yeterince çeyiz hazırlığında olan hesaplar varken itici gelmeye başlamıştı. İtiraf etmem gerekirse en çok tıklanan yayınlarım da genelde alışveriş postlarım en çokta çeyiz. Karaca Paradise serisi hala tıklanıyor ; ben ŞOK :) Geçenlerde bir izleyicim özel rica etti ; faydası olduğunu söyledi. Asla kimseyi kırmıyorum ; yapabileceğim bir şey ise tabi ki. Şu an açıkta olan 3 parçam var çeyize attığım ; bıçak seti , kadeh ve meşrubat bardağı 6lı set son olarakta mini güveçlerim .. Yakında kolilenip bir köşeye konulmak üzere bekliyorlar:)


Kadeh ve meşrubat bardaklarımı bir önceki postta göstermiştim aslında ama serinin adını söylememiştim. Sarah Anderson Chain diye geçiyor. Şuan indirimdeler ve gerçekten çok şıklar. Bıçak seti ise ; sizde var mı bilmiyorum bizde şöyle bir şey var : En yakınlarımız yakında evlenecek olanlara yapacağımız bir şey var mı ? , eksik neyi kaldı diye sorar ve ne söylersek o alınır. Böyle yazınca garip mi oldu :)) Teyze ve halalar sorar en çok.. Teyzemin gelini benim ablam gibidir , dermanımdır her zaman yanımdadır... Bıçak seti onun hediyesi oldu. Gerçekten çok ama çok zevkli bir tercih yapmış ; bıçak setinin adı : Mercan. Ne yaptıysam içime sinen bir kare çekemedim ama ŞURADAN görebilirsiniz. Fiyatı 198 tl resimdekinden farklı olarak benimkinin sapları siyah , bıçaklığı ise aynı :)


Bardaklar 2 farklı desende idi ben fotoğraftaki modelini seçtim. Kadehte aynı model onun resmini çekmedim ve meşrubat bardağının diğer posta göre modeli daha açık , anlaşılır oldu ^.^


Güveç te sunulan yemeği , tatlıyı çok seviyorum. Annemin gimsadan aldığı bu tatlı mini güveçleri yıllardır kullanıyoruz; hiçbir şey olmadı. Bu kadar sevince çeyize atmamak olmazdı :)


İşte böyle :) Olurda bir şey alırsam arada böyle postlar yapacağım. Şu sıralar sofra düzenine taktım peçete , runner arayışındayım :) Ucuz olsun bir sürü olsun :)))))

Mutlu bir hafta sonu diliyorum hepinize :)

9 yorum:

  1. Sizde de var mı deyince, hiç yabancı gelmedigi için yazayim dedim. Bizim adetlerde de vardır, evlenen kişinin eksikleri sorulur ona göre de alınır. Maksat beraber bu yolu paylaşmak galiba, hoşuma da gidiyor doğrusu. En son annemin dayı oğlu evlenirken bizde onların bıçak takımını almıştık, bu dugune ve aileye yeni birini katma sürecini daha çok kuvvetlendiriyor bence. :) Mutlu bir haftasonu dilerim canım Bursa'dan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper bazısına garip gelir diye tereddüt ettim yoksa bende seviyorum bu adeti ; uzun ve stresli bi süreçe maddi olarak destek , ilgileride manevi destek oluyor :) Çok teşekkür ediyorum :***

      Sil
  2. ay hepsini mutlu huzurlu kullan yaaa ilerdeee :)

    YanıtlaSil
  3. Bende düğün hazırlığı içindeyim özellikle bunun için açtım blogumu aslında çünkü sürekli birseyler değişiyor ve bunların bi şekilde insanlara ulaşması gerekiyor diye düşünüyorum ben buldugum zaman paylaşmak çok güzel oluyo benimde en çok bakilmalarim evlilik üzerine sizin de yazmanız bloggerlar arasında bilgi yayılması çok güzel fikir ediliyor çünkü devam edilmeli bence böyle yazılara :)
    Gözdenin blogundan buldum sizii şimdiden de memnun oldum bulduguma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum canım çoğu zaman bloglar sayesinde indirimler yakaladım ve öyle haberim olup karlı çeyiz alışverişi yaptığım oldu. Ama ben okuyorum ve artık blog okunmuyor gibi geldiğinden işi instagram hesaplarına bırakmıştım :)

      Ama artık yazacağım 1-2 kişi de olsa faydalansa mutlu olurum :)

      Hoşgeldin , bende geldim sana :) ptofil resmim nedense çıkmadığından görünmeyebilirim yada sonlarda varımdır ; hayat kaydetmeye değer olarak izliyorum.

      Sil
  4. Instagram kullanmıyorum bende bilmiyorum o yüzden :)
    Hoşbuldum canım sende hoşgeldin :)
    Görünüyor sorun yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gerçekten kullanan var kullanmayan bu yüzden tam gaz cicili bicili paylaşımlar :))))

      Çok sevindimmmm iyi sorun kalkmış o zaman :)

      Sil
    2. Aynen öyle bende faydalanayımm :)

      Sil