13 Mart 2016 Pazar

❤#Bridetobe (3) | Save The Date Çekimi


Save The Date i ilan ettiğimize göre birde bunun çekimi var dimi (?) Yapmayalım mıııı ???. Sevdiceğim tamam yapalım dedi ama inşallah vakit ayırabiliriz çünkü hemen hemen her şey için- o askerden geldikten sonra - 2 ayımız kalıyor .Nişan yapmadığım için bir nişan çekimim olmadı buna  erkek tarafı çok söylendi bir nişan albumünüz yok  yok yok yok diye :/ Bence çok da şart değildi çünkü evde söz yapmıştık ve bir sürü fotoğraf çekilmiştik bastırsaydınız yani çok istiyorsaydınız ! İşe gelince tembeller lafa gelince çen çen çen ...
Neyyyyyse madem illa bir album istiyolar son modaya ayak uydursunlar :D

 Save the date çekimine kafayı taktım. Daha önce yayınlamış olduğum elbisemi yeni gelen arkadaşlarım için yeniden ekliyorum o zaman sanırsam sebebini açıklamamıştım. Bu çekim için aldığım 2. Beyaz elbise kendisi :)
 Bu daha çok içime sindi :)))


Hem şöyle de bir durumum var ;
 baba evinden çıkarken beyaz bir elbise  giymeyi düşünüyordum. Elimde tazecik papatya demetim , başımda papatyadan taç , saçlarım upuzun ve düz ... Bohem olmak istiyorum . Neden gelinlikle çıkmıyorsun diye sorarsanız ? çünkü Ankara - Antalya arası 6 saat sürüyor ; canım çıkar diye düşündüm bu yüzden sade gelinlik havası olan bu uzun beyaz efil elbiseyi seçtim.
Bazen gelinlikle çıksam daha iyi olur diyorum ama ne bileyim ... Gerçi düşündüğüm o kadar çok şey var ki mesafe yüzünden...Kolay olmuyor aslında ama kimin kolay oluyor ki dimi ?!

Neyse şu an çekimde de  evden çıkarkende bu elbiseyi kullanmak istiyorum yani kısmetse öyle planlıyprum.  Hatta @ikihayatbirkare instagram hesabı sayesinde aldığım elbisenin üstte duruşunu ve yapılan çekimi , hayal ettiğim görüntüyü size sunabiliyorum.


Kendimi aynen böyle hayal ediyorum ; Antalya gibi bir şansım var bu çekim için  .
Peki sevgilimi nasıl hayal ediyorum ? Kendine bıraktım dolabından bi kot bi tişört bile giyebilir.

Kıyafetlerimiz ve çekim yapacağımız yer tamamsa sıra fotoğraf makinesinde ! Çekimi kendimiz yapmayı  düşünüyoruz ; nişanlımın kuzeni - eşi yada kardeşi , benim kardeşim hatta hepimiz  bile olabilir :)) Buda tamamsa ilham alacağımız pozlarda sıra ; instagramda takip etmekten mutlu olduğum 3 fotoğrafçıdan ilham alacağız ( yani ben öyle düşündüm daha kimsenin haberi yok ) ;


Bazınıza çok gereksiz gelebilir  bu çekim ama seviyorum ve bir sürü fotoğrafımız olsun istiyorum. Bir de tam emin değilim kınada yada düğünde video oynatılıyormuş bizimkinde var mı bilmiyorum varsa o videodada döndürebiliriz bu kareleri :)

 Kısmetse olur ; ben isteyeyim de ❤
 (N'olur olsuuuun)

@ikihayatbirkare
@gayeyon_photography
@fidankandemirphotography

Evlilik Telaşımın içine girmek , benimle heyecanlanmak istiyorsanız  ve neler yaptığımı merak ediyorsanız " BRIDE TO BE " etiketini tıklayabilirsiniz .

Hepinize sorunsuz  ,mutlu bir hafta diliyorum.


34 yorum:

  1. Bende senin gibi 6 saat uzak bir şehre Afyona gelin olarak gidicem nasıl yaparım bilmiyorum belki bi gün önceden çıkarım yorgun olmak istemiyorum ne kadar oynamadım düğün varsa hepsini kendi düğünüme sakladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hakkında hayırlısı olsun canım :) Dimi bir de öyle bir durum var ben 6 gün önceden çıkacağım ; mesafe olunca stres 2 kata çıkıyor ne nasıl olcak diye ... senin düğün ne zaman kuzu ?

      Sil
    2. Amin canım hepimizin :) benim daha nişan var sonra düğün 1.5 yıl sonra yaz aylarında düşünüyoruz da bu konularda yavaşız biraz bakalım ne zaman olacak :))

      Sil
    3. merhaba elbise harkia görünüyor benimde öyle bir hayalim var fakat elbiseyi bulamıyorum nereden aldığını öğeneblir miyim?

      Sil
    4. merhaba elbise harika görünüyor bende aynı şekilde bir planlama yapıyorum fakat elbise bulaadım nereden aldığını öğreneblir miyim acaba?

      Sil
    5. Mango dan almıştım canım ama geçmiş sezon. Mango outletlere bakarsan bulabilirsin bence :)
      İnşallah içine sinen bir elbiseyi en kısa zamanda bulursun :)

      Sil
  2. Olsun canım geç olsun güç olmasın ben 2014 haziranda nişanlandım 2016 ekimde düğün :) Bizim kadar yavaş olamazsınız merak etme hem daha çoook gençsin sen 21 lik çıtır:) Her şeyin hayırlısı oşsun hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde işte 2015 2017 olcak muhtemelen :)) 22 olduk sayılır çok teşekkür ederim canım :)) ben biraz genç anne olma derdindeyim kendi annemle 34 yaş olunca aramda :))

      Sil
    2. Hmmm anladım kuzum :)) Haklısın valla :)

      Sil
  3. Elbise çok güzel ve çok iyi düşünmüşsünüz :) hiçte gereksiz değil bence :) bol bol fotoğraf çekilin, hepsi size hatıra olarak kalır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yehuuu benim gibi düşünüyorsuuun ; çok mutlu olduuuuum :)))
      Çok teşekkürler :*

      Sil
  4. canım ben de kayseri-istanbul arası 12 saatti. şöyle yaptım ben. baba evinden gelinlikle çıktım. dayımlara gittim gelinliği çıkardım eşofman giydim. eşofmanla istanbula geldim :D
    fotolar süper bende mi yapsam nikah tazelemiş olurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm benim öyle bir şey yapma durumum yok gibi ... Kısmet bakalım :)

      Yap yap kuzu :)))

      2. Bebiş geleceği zamanda yap bak hatırası kalııır :))

      Sil
  5. bence cok mantıklı o kadar saat arabanın içinde gelinlikle zor olur sonucta rahatınızı düşünmek daha onemlı :) resimler cok guzl gerçekten darısı basına listesi yapacaksanız benım adımı da yazabilirsin 1. sıraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi amaa :))

      O iş bende @kısacadodi merak etme sen :))

      Sil
  6. Bu "save the date" çekimi ne demek? :)) 11 sene önce evlenmiş biri olarak terminolojiye hiç vakıf değilim :)) İkihayatbirkare hesabını çok seviyorum ben de, hatta onlardan biri, benim bir arkadaşımın kız arkadaşı ^_^ Elbise de çok tatlı, umarım her şey gönlüne göre olur! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) düğün günü tarihinizin davetiyenin yanı sıra fotoğraflarla sunmanın farklı ve eğlenceli bir yolu ama davetiye olarak kullanmayı düşünmüyorum ;))

      Onlara bayılıyorum ❤

      Çok teşekkür ederim; inşallah :*** Öperimm

      Sil
    2. Aaah tamaaaam :) güzelmiş, teşekkürler bilgi için :))) ben de öpüyorum!!

      Sil
  7. elbise harika duruyor, bu pozlarlada muhteşem fotoğraflar çıkar ortaya bence, merakla bekliyorum fotoğraflarını :) darısı başına listesinde kendimide görmeyi isterim amin inşllah bu sene yarabbim :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah inşallah nasip kısmet olursa canım tabiki koyarım ama düğüne daha var şimdiden söyleyeyim :))

      Oooo hadi hakkında hayırlısıııı tabiki de kafan rahat olsun yazıldığınız gibi silinceksiniz:))

      Sil
  8. Yaa ben bu elbiseyi tav oluyorum biliyorsun değil mi :)) buna çok benzer lacivertini aldım yazın çıkarasım gelmedi :) ve evet papatyalarla mikemmel olur bende bazen bu tarz fotoğrafları inceliyorum çok hoşuma gidiyor deniz kenarında.

    Hele bir de kayanın üstüne çık aç kollarını öyle poz ver özgür kız misali ;) Her şey istediğin gibi olsun hatta daha güzeli seninle olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa ay zevklerim bir desene :))

      Amiin canım inşallah çok teşekkür ediyorummm yaz gelsin artık dimiiii hayırlısıyla tabi:))

      Sil
    2. Zevkler aynı beyazını görsem alırım ;) inşallah canım önce bahar tam gelsin :) senin de istediğin gibi geçecek her şey :*

      Sil
  9. ayyyy öyle papatyalıı beyazlı evet yaaa ne güzeeeel olur kiii :)

    YanıtlaSil
  10. elbiseyi çok sevdim, sana da çok yakışır düşüncelerin de çok hoş, dilerim en güzel şekilde gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bence mutlaka Böyle güzel pozlar olmalı diye düşünüyorum:) bizde karar verdik nişan için 2 çekim yapıcaz Biri deniz kenarında olucak diğeri ormanlık alanda çekim için ıvır zıvır bir sürü şey topluyorum inşallah istediğin gibi olur benimkide istediğim gibi olsuun lütfeen)) diye evrene mesaj gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasııııın benim gibi düşünüyorsun :))
      Olsun canım her şey gönlümüzce olsun inşallah :**

      Sil
  12. Ya çekimlerimin bende böyle olmasını istiyordum ama nişanlıcığım sağolsun hepsi bir arada çıksın uğraştırma beni dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh erkekler onlar daha gergin oluyor bu işlerde :) Benim sevdiceğimde askerden dönmüş olacak belki istemez sonradan , yorgun olur sıra gelmez... şimdilik tamam dedi bende hazırda bulunsuz yaparsak bu postu açar pozlara bakarız dedim :))

      Sil
  13. elbsenin içindeki kodu yazmanız mümkünmü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de :)

      Yazanlar ;
      424 WOMAN
      Ref : 43965626
      C: 02

      Sil