1 Mart 2016 Salı

Bir öyle bir böyle geçen günler.

Hoşgeldin bahar ; hoşgeldin yağmur ve hoş gelin gelecekteki güneşli günler...


Hiç çiçek yaşatamamış biri olarak ilgimi kaktüslere yönelttim. Bunuda kurutmam ya... Bauhauslu günlerden bir kare...


Şubat nasıl geçmek bitmek bilmedi.... yooo yooo Mutfakta deşarj olmuyorum çok dağınık çalışıp; yap pişir kısmından sonra yorulup yiyemeden yatıyorum .... Şubat böyle geçti.


Uluorta olmadık zamanda uyursanız gece uyuyamazsınız ... Aslında günler böyle bitmeyerek Şubatı böyle uzun yaşayarak Marta hoşgeldin dedim.


Benim için mart ışık hızında geçsin.
Sizin içinde huzurlu bir ay diliyorum ; dilediğinizce geçsin.

6 yorum:

  1. bu kurabiyebenim tarifim en sık yaptığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde tek kıvamını tutturabildiğim dolayısıyla en sevdiğim :))))

      Sil
  2. ay bende öyle Özge'm.. İşte yorulup eve gelince uyuya kalıyorum sonra gece uyu uyuyabilirsen... Çiçek yetiştirmek zor değil aslında.. İyi ortam bulmak lazım. Yoksa kuruyorlar.
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjim yok kerimem vakitte geçmiyo uyumazsam... :(
      Çiçeğede enerjim yok :(
      Öperinnggg :*

      Sil
  3. kurabiye çok güzel görünüyor.Aaaa kaktüs , ya ben öyle çiçeğe böceğe ilgisi olan biri değilim ama oldum olası kaktüsü severim.Çok asil geliyor bana ( gerçekten )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek bakamıyorum seviyorumda bu yüzden kaktüslere taktım bende :)

      Sil