31 Mart 2016 Perşembe

Alışveriş - ESSE | Dönen Servis Tabağı


Antalya'dan selamlaaar ^.^ Buraya yaz gelmiş inanılmaz güzel bir hava var. Planlarımız bozuldu geliş amacım şaştı; birazcık ertelendi planlar bu yüzden bende boş boş geziyorum . Ankara'da bir türlü yakalayamadığım esse bambum standının indirimini Antalya'da yakaladım. :)) Kaçırmayın diye mini bir post hazırladım :) 


Dönen servis tabaklarını sunumlarda çokca görüyordum. İster pizza koyun ister peynir ... Bana kalırsa her şeyle gider bu tabak :) Hayal gücünüze kalmış ama pazar kahvaltılarına keyif katacağı aşikar :)


Bir arkadaşımıza kahvaltıya gittiğimizde dönen servis tabağı bize şu şekilde sunulmuştu ; hatırlarsınız belki ;


O günden beri takip ediyordum indirimleri fakat indirimi burakın fiyatı durduğu yerde durmadı gittikçe artmıştı :/ 80 tl ye kadar çıktı ! Antalya da gezerken erasta da bulunan essede son 2 kalmıştı ve fiyatı 35 tl idi. İnternettede 29 tl diyor. Haberiniz olsun ; ihtiyaç varsa kaçırmayıııın derim :)

14 yorum:

  1. Aaa çok güzel aslında daha bir neşeli olur böyle yemek :))

    YanıtlaSil
  2. Ne zamandır almak istiyordum, pahalı diye vazgeçiyordum. Hemen bakayım teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :)

      Şimdiden güle güle kullanın :)

      Sil
  3. çok güzelmiş güle güle kullan Özgem.. Bence gereksiz ahah :D yok bende seviyorum öyle sunumları da biliyorsun bizim durumları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim :*

      Biliyorum kuzuuuuuum :)

      Sil
  4. Bu dönen servisliklere bayiliyorum çok şık duruyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum bu dönen servise, geçen gün, ikea'da görmüştüm, malı çok hoşuma gitmedi, bambumunkileri çok beğeniyorum ve hemen sitesine gidiyorum fiyatı çok çok iyi, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer :)

      Şimdiden güle güle kullan canım :***

      Sil
  6. Bakmak lazım diyorsun ... Hemeeennnnn...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi bak inşallah kalmıştııır bugün göremedim mesela :(

      Sil
  7. Çok kullanışlı bence :)) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil