7 Mart 2016 Pazartesi

Alışveriş | Düğün sezonu açılmışsa demek ki :)


Bu yıl kısmetse 2 ya da 3 düğün , 1 isteme töreni belki ardından nişan var .  Peki ne giyeceğiz ? Zor zaman kurtarıcım Mango outlet beni her yıl öyle güzel kurtarıyor ki anlatamam. Tabi tarzınızlada alakalı bir durum bu illa abiye giyilmeli düğünde diyorsanız Allah kolaylık versin . O iş çok zor ; daralmadan gezmek , giy çıkar , olmadı başka şeyler dene ... Ben her zaman düğünlerde giyeceğim giysiyi herhangi bir günde de giyebileceğim şekilde tercih ediyorum.  Hem ucuza kapatıyotum hemde her yere giyiyorum:))  Yine öyle bir seçimle karşınızdayım ^.^


Nisan ayında gerçekleşecek olan bir kına gecesi için düşündüm bu elbiseyi ! Giydim iyi hoş oldu ama askılar kaldırılmalı onu da annem yapar dedim aldım ^.^ Üstelik 24.90 tl :)) 


İhtiyacınız varsa ya da bu fiyata kaçmaz nasıl olsa bir yere giyerim diyorsanız birde siyah rengi var :)

Mutlu haftalar diliyorum :*

14 yorum:

  1. ya mango indirimde nasıl kalabalık oluyo yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet deep cidden onlar yeni sezonun indirimi de ondan :)
      Bu mango outlet her daim %70 indirimde ve bir kaç sezon öncesinin ürünleri var :)

      Sil
  2. mango dan bişey bulamıyorum ben yaa :( bu elbiseyi işe gelirken giyerim ben üstüne boleromsu kot şeyle :D askılı giyemem ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen güzel şeyler oluyor bazen cidden hiç giyilmeyecek şeyler oluyo Kerimem :) Kot ceketle harika olur sen uzunsun ben kat kat giyince kayboluyorum :)))))

      Sil
  3. neee 24.90 mı!
    tebrik ederim çok severim böyle uyguna güzel parçalar bulan insanları :)
    güle güle giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çoooook sevindim , çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Yalnız bu Mango'nun askıları neden hep böyle? Bende iki elbisemin askısını yaptırtmak zorunda kalmıştım, zira her yanım açıkta kalmıştı :)) Güle güle kullan bebeğim, özel günlerde benimde önceliğim bu tarz elbiseler... Abiye'ye tonlarca para vermek benim de hoşuma gitmiyor, en kötüsü de ikinci kez giymek için abiyeyi unutturman gerekiyor.:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.80 liklere göre annemin tabiriyle at gibi kadınlara göre yapıyolar bu elbiseleri :)))))

      Aynen öyle kuzuuuu abiye kafasındaki insanı anlamıyorım sonuçta çapın çevren belli ve çırağanlarda düğüne davetli değilsen abiye neyine , neyine moda evlerinde elbise diktirmek ...

      Sil
  5. Elbiseye varya bayıldım bayyyıııldımm :)) Dibim baya düştü farkedebildin mi :D Fiyatını görünce şok oldum Mango'nun cüzdanlarını çok seviyorum taş gibi çıktı yıllardır kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederiiiiiiiiiiiim. Bnde cüzdanını yıllardır kullanıyorum çok memnunum . Mangonun herr şeyini sever oldummm

      Sil
    2. Kadıköy şubesi tıklım tıklım oluyor bir de kabinleri küçücük pantolon bile deneyemiyorum :( neyse 3-5 bir şey alabiliyorum :))

      Sil
    3. İstanbul da yaşamanın dezavantajı ; kalabalıklık.. Ankara nın böyle sıkıntıları çok yok sadece gratislerde bir şey kalmıyor :)))

      Sil