28 Mart 2016 Pazartesi

Alışveriş ❤ Ben


Borç ödemeye evden çıkıyorum borç yapıp eve dönüyorum ^.^  3 kuruş  karta yatırıp 5  kuruş harcamaya giderken ben ❤


Başta her şey bir güzel , şirin geliyor gözüme... Gördüğüm beğendiğim şeyleri alacaklı gibi elimde geziyorum mağazayı. Aynen bu fotodaki tatlılıkları elimde gezdirdiğim gibi ! Sonra şirin ama çaya şeker atmıyoruz ki çokta gerekli değil deyip almadan çıkıyorum . Gereksizse istediği kadar şirin olsun cimriliğim tuttu mu tutar :))) Keşke dondurma kaşığı olsalardı kesin kapardım :) Tamaaaaam aklım kaldı evet :)))) Almadım almadım ^_^
Fiyatı 14 küsürdü.


Bugünün en bebeği ; Mutfak makinesi - Çırp , karıştır,yoğur :) Hep hayal ediyordum bu makineyi mutfağımda . Uzun süredir erteliyordum almayı ; gidip gelip bakıp duruyordum... Sonunda kısmet oldu ve benimle eve geldi :)) İlerde neler yaparım neler :) Hayal kurmaya devam eninde sonunda gerçekleşiyor ; inanın nolur :)))



Sevdiceğim ve ben yeşil çay içmeyi çok seviyoruz. Günde 2 bardak kesin tüketiyoruz. Poşet çayla bir sorunum yok bardak içinde sallamak bana yetiyordu bu yüzden çok alma taraftarı değildim ama sevgili sevgilim çok istiyordu  ^.^ Bugün Karaca da büyük olanını 25 tl ye küçük olanı da 15 tl ye görünce bir büyük boy kaptım. İkimize yeter.  Siyah dışında metal ve rose gold olanı vardı ben çaycıma uysun , metaller parmak izi olur, lekeli durur diye böyle bir tercihte bulundum.
İhtiyaçsa kaçırmayın :*



Bir al al bitiremediğim çeyiz postunun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. İnşallah okumaktan zevk alıyor ve işinize yarıyordur bu postlar.
Öperimmm :* Mutlu günler diliyorum.

13 yorum:

  1. güle güle kullan canım bunlar gerekli şeyler de o şirin şey gereksiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi kerimem ya iyi ki almamışımmm :)
      Çok daha güzelleri eloş büyüyene kadar sana olsun :)))

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım Ürünler harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha iyileri senin olsun canım benim :*

      Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzum daha cicileri ile doldur çeyizini inşallah :)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan bende esse'den tencere filan aldım hiep :)) Pazar günlerine özel olarak %50 indirime giriyormuş kasada öğrenince acayip mutlu oldum :) borç ödemeye gidip borç yapanlar kervanındanım bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sağol canım benim <3

      Aaaa hep pazartesi gidiyorum ben esseye ve hep koli açılımına denk geliyorum indirimi bırak etiketleri olmuyo :)

      Yalnız değilim demek ki ^.^

      Sil
    2. Ooo sen baya el değmemişinden yakalıyorsun demek ki :)) Pazar günlerin de kalabalıktan bakabilirsen bak derim her şey indirim de olunca ordan oraya zıplıyorum :D

      Sil
    3. Sormaaaa :)
      İndirim severim ben kuzuuu , takipteyimdir ^_^

      Sil