10 Şubat 2016 Çarşamba

Oradan , Buradan , Evden...


 Evde durum bu !  Tv8 e aboneyiz  :)) Survivor geceleri de hayırlı uğurlu olsun! Heyecanla takip ediyoruz ; ailecek favorilerimizi belirledik ama yolun başındayız belki sonradan gıcık falan oluruz diye şimdi açıklamıyorum :)))))


Geçenlerde gözüme çarptı ve fotoğrafını çekemeden edemedim!
Karaca Paradise serisi hakkında o kadar çok mail alıyorum ki bu seri ile yaptığım yayının tarihi 2014/Nisan. ( Hatırlamak isteyen olursa bir TIK) . Herkese ayrı ayrı cevap veriyorum ama ikna edemediklerim için bu kare ! Arkadaşlar seriden sadece kahve ve çay seti kalmış. Baya da var. Resimde de kutu kutu görünüyor. İhtiyacınız var ise bu şubesi ile iletişime geçin kendi bulunduğunuz şehirdeki karacaya getirtin tabii böyle bir uygulamaları varsa ;
Adres Ankara- Optimum / Karaca... 


 Bu Murtaza kabına sığamayanlardan ! Elekçi gibi evi geziyor birde terlik hobimiz var ki sürekli nereye gitsek peşimizde.^_^ 


Evde durduğum süre zarfı baya geniş olunca mutfağa sarmışlığım var ve hamaratlığımı sergilemek hakkım dimi :))). Yaptığımın tarifini not ettiğim bir defterim bile var :) Neyse sevdiceğim gelene kadar pizzanın en muhteşem hali için pratik yapıyordum ki bu sefer oldu :) 


Öyle mutfakla haşır neşir olunca zorunluluktan başladım yürüyüşe itiraf ediyorum :))) 2016 için şunu şunu yaparım demedim hiç çünkü ne zaman böyle bir plan koysam önüme yapmıyorum ama şimdilik yürüyüşte 8. günüm maşallah :)


Son izlediğim splash splash love dizisinden bir replik ; adeta benim hisler diyenlerinizi göreyim ^_^


Oldu o zaman herkese mutlu günler ;)

8 yorum:

  1. Biz de tam bir Survivor bağımlısıyız ama hiç bir takımda birleşemiyoruz rekabet bizim evde de mevcut :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyorsuuuun babam çoştukça çoşuyor bizde alttan alıp rekabeti içimizde patlatıyoruz :))))))

      Sil
  2. beceriksizlik göstermiyor bizim ülkenin yazık halini gösteriyor. işsizler ülkesi yaaa. demek pizayı güzel yapıyon he taam tarifini yaz amaa :) terlikçi murtazaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ülkeye bişi olduğu yok deep yazık ölsekte kalsakta birimizin yerini hep dolduran var olan insana oluyor yazık...

      Tabi ki deeee yazarım bi ara ;)

      Sil
  3. Survivor diyince Yılmaz Morgül geliyor aklıma artık. Pizza enfes görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha semihi 2 kez yenmişliği var morgülün :)))

      Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Elekçi Murtaza'ya bittim. Yanağını tutturabilsem sıkıştırmak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) asabiyiz öyle sevdirmiyoruz kendimizi ama peşine takılıp epey takip ederdi :))

      Sil