9 Şubat 2016 Salı

Immm Sevgilime Ne Alsam Ne Yapsam ?


Son bir kaç gündür çoook eski postlarıma bununla ilgili yorumlar geliyor :) 14 Şubatı zaten sevmem üstüne 2 yıldır sevdiceğimsiz geçiyor iyice nefret etme noktasındayım . Keşke yanımda olsaydı da hediyemiz eksik kalsaydı ki zaten çift olarak para tuzağı olarak görüyoruz bu ve benzer günleri... El emeği işin içine girerse durum başkalaşıyor tabi :)

 Ama bu yazısını yazmayacağım anlamına gelmiyor belki bir faydam dokunur . Madem sordunuz bende gözüme çarpan ve beğendiğim bir kaç öneri ile başlıyorum ;

ŞU  yazımı okuyanlar bilir benim @sosyopix i ne kadar sevdiğimi ve her olası özel günde önerdiğimi :) Ürün yelpazesini dahada genişlettiklerini düşününce dahada bir sevmeye başladım. Hızlı kargosu ve kaliteli baskıları ile sevdiceklerinize güzel bir anı kutusu hazırlayabilirsiniz. 




@asskstore ise yeni keşfettiğim bir hesap ! Özellikle bu panosuna bayıldım. İlk buluşmamızın tarihini hatırlamıyorum ya arkadaştık çünkü ! Ama nerede buluştuğumuzu çok iyi hatırlıyorum puff şu tarih konusunda hiç iyi değilim bu yüzden sadece gözüm kaldı bu panoda siz biliyorsanız böyle bir şey yapıp kız arkadaşınıza hediye edebilirsiniz. Kızlaaaar ; erkek arkadaşınız bu hediyeyle tatmin olmayabilir yanında kendi ellerinizle yaptığınız bir kutu kurabiye verirseniz belki gideri olur :))) 



Kurabiye konusunda ben pek iyi değilim ama @damyskitchen bu konuda tam bir bomba ve o da son günlerde sevgililer günü kurabiyesi tarifi paylaştı bence işinize çok yarar. Bloguna ışınlıyorum sizleriiii ; TIK TIK


Tüm bunların dışında sevdiceğinizin bir eksiğini tamamlayabilirsiniz ! Mesela kıyafet , spor aksesuarları , cüzdan , kartlık , sırt çantası , çalışıyorsa evrak çantası , kalemler . .. Sevdiği bir  oyun , dergi , film , albüm .... Kendi ellerinizle atkı örebilirsiniz ( çok mu klişeee hiçte bile ben becerebilseydim  kesin çift atkısı örerdim , onunkine Ö kendiminkine K işlerdim haha ) Eğer ki özel ilgilendiği hobi alanları falan varsa o taraflara yönelebilirsiniz. ^.^


Benden bu kadar aklıma geldikçe bir şeyler görüp duydukça postu geç olmadan güncellerim ; söz :)

Herkese iyi geceler :*





10 yorum:

  1. İki yıldır 14 Şubat yalnızlar kervanındayım, hiç sevmiyorum bu kırmızılı kalpli günü.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilisi olanda sevmiyor boşver bebeğim manita yaptığında her günün aşk dolu, bol hediyeli olur inşallah ..

      Sil
  2. çok keyifli bir bloğunuz varmış. Zevkinizi harikulade :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederimmmm ; mutlu oldummm :* :))

      Sil
  3. hımm çok güzel bir post olmuş!
    bende size yıldız tilbenin 14 şubat özel şarkısını armağan edebilirim her an ;) :*

    YanıtlaSil
  4. Yani gerçekten sırf tüketim olsun diye şişirilen bugünün bir anlamı olsun istiyorsa insanlar böyle zarif ama anlamlı hediyelere yönelebilirler :) Hepsi çok şeker öneriler olmuş! Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene çok mutlu oldum başak ; sevgiler öpücükler :***

      Sil
  5. ha haaa çok tatlı annatmışsın yaaa:)

    YanıtlaSil