7 Şubat 2016 Pazar

Günlük Sesler.


10 cm kar varmış Ankara'da yok yahu bizim burada öyle bir şey :) Müthiş bir  ayaz vardı sabah yürüyüşü yaparken ama sonrada güneş baya baya ısıttı bizi ! Tüm camları açıp ; evi falan havalandırdık o derece ^.^ Ama kısa süreli sert bir kış atlattık ki daha mart var önümüzde şimdilik bu yalancı kış güneşi ile mutlu olmaktayız...


Genç bir şaire mektuplar kitabından altını çizdiğim bir satır ;

"... Ya baharın ardından gelmezse yaz, diye korkuya kaptırmaz kendini ağaç ; yaz gelir hep çünkü ... Her gün öğrendiğim bir şey var : Sabır her şeydir. "

Çok sevdim <3


Sevdiceğimin gözünden , objektifinden bir kare <3 . Haftalar öncesinden ...Elimdeki ona ait son kare. Kavuştuğumuzda daha nice kareleri ekleriz de evimize asarız inşallah :)




Bir zamanlar buz tutan gölün etrafında turluyordum  ilk cümlemde de bahsettiğim gibi öyle soğuklar atlattık biz. Şimdiki hali ilk karedeki dalgalı...


Bugünde bitti şükür ; mutlu ve sıkıntısız geçen bir hafta diliyorum hepiniz için :)

12 yorum:

  1. Ankara'nın bu kadar güzel göründüğünü bilmezdim :) Ve şu sıralar ihtiyacım olan bir alıntı eklemişsin, iyi geldi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir Ankara <3

      İyi gelmesine çok sevindim :) Ben teşekkür ederim okuduğun ve yorum yazdığın için :*

      Sil
  2. BİZDE KARLI BİR SABAHA UYANDIK BU SABAH HERYER KARTPOSTALLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol fotoğraf çekmelik bir sabah desene :)

      Sil
  3. sabır çok önemli gerçekten :)
    doyamadım bakmalara :)

    YanıtlaSil
  4. Ankara'ya gelmeyi çok istiyorum hep bir aksilik çıkıyor, belki güneşli gününe denk gelirim geldiğimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs ve sonrası harika olur havalar :) İnşallah gelirsiniz :)

      Sil
  5. ay ne güzel fotolar da göl donuyo ha ne güzelmiş. sabır her şeydir evet bunu sen unutmaaa :)

    YanıtlaSil