6 Şubat 2016 Cumartesi

Gündelik Kırıntılar.


Bir yandan onu çok özlüyor bir yandan birlikte kuracağımız bir hayat için adım adım  hayallerimi gerçekleştiriyordum. #bridetobe yoluna girmiştim.


Geçip giden her gün beni ona dahada yakınlaştırıyordu.  Ufacık bir mucize diliyorum ; inanırsam olurdu bence ! Bakalım olacak mı ? 


Kafamı dağıtmak , her şeyi sorun edip strese girmemek için kendimi oyalamam gerekiyordu. Okuduğuma kafamı veremiyordum ; belki izlediğime dalıp giderdim...


 Hiç kimseden bir beklentin olmadan yaşayabilmek ; özgürlük buydu. Tüm mesele buydu... Ne zaman bir iş sahibi olup kendi ayaklarımın üstünde olacaktım ?


Sevdiceğim hep her şey olur merak etme ; işin olacak , planlarımızı kimseye göre değil sadece kendimize göre yapacağımız günlerimiz de olacak derdi... İyiki var ; şansım o benim. Hayatınızdan aşk hiç eksik olmasın ❤ Aşka inanmayanlarınızada köklü bir sevgi diliyorum.


Mutlu hafta sonları :*



21 yorum:

  1. evet ya bak işallah işin de olsun. bence çalışmak sevmek kadar önemli işte yaa. kendi kazandığın para olmalı. :)

    YanıtlaSil
  2. Ay orda Splash Splash Love gördüm sankiii *.* çok güzeldii.

    Beklemek zor ama yapıcak bir şey yok sabırla ve umarım istediğin gibi olur her şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :)

      Aynen zor ama elbet geçer ; inşallah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yaa böyle sevdiğin, sevildiğin biri olduğu sürece aslında hiçbir şeye sıkma canını valla. İstediğin şeyler de umarım olur, eninde sonunda da olacak göreceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey, tüm isteklerim de onun için aslında ... İnşallah tatlım dediğin gibi olur inşallah ^.^ Öperimm :***

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İnşallah bahar olursa sevdiceğime bir günlüğüne kavuşcam inşallah inşallah :)

      Sil
  5. Merhaba, blogunuzu arada bir girip okuyordum ama geçenlerde epey didikledim doğrusu.

    İş konusunda size nacizane bir deneyimimi aktarmak isterim, ben de okuldan sonra bir anda panik olup şu anki işime girdim, ama şimdi keşke az daha bekleseydim de daha iyi bir iş bulsaydım diyorum. Çünkü bir yere girince çıkmak da kolay olmuyor, ben de seneye evleneceğim , benimle birlikte mezun olan arkadaşlarımdan çok daha az maaş alıyorum, çalışma saatlerim kötü, buna rağmen cesaret edip ayrılamıyorum. Evinizi, yuvanızı kurduktan sonra kafanız rahat olur, umuyorum gönlünüzden geçen bir iş bulursunuz. Bu süreyi tatil olarak değerlendirin, rahat rahat hazırlığınızı yapın, zaten 58 yaşına kadar çalışacağız :)

    Umarım her şey istediğiniz gibi olur, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim nasıl iyi geldiniz anlatamam. Her şeyin hayırlısı tabi ama ara ara bloga dökülüyorum bu iş mevzusunda bazen bir maaş girsinde eve az olsun dediğim bile oldu ama sonrasını hiç düşünmüyorum tabi ... Sizin içinde bol şans ve çok daha iyi fırsatlar diliyorum , gönlünüzden geçen her şey sizinle olsun :) Çok mutlu olursunuz inşallah kolaylıklar diliyorum...

      Sil
  6. Ben de geldim ki!
    Vs favorimdir yaa bayılıyorum hatta angels a bile :)
    Laptopta kore dizisi -scholar who walks the night- arkada tv iyiymiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin :)
      Ah benimdeeee <3
      Uuuu kulaklık takarak izliyorum odaya kapanınca bizimkiler söyleniyor :)))) Slapsh slapsh love 2 bölümlük mini bi diziydiiii :)

      Sil
    2. mini dizileri izlemedim daha ben, 16 dan aşağısı kurtarmadı :)

      Sil
    3. Bendeee bu benim ilk izlediğim mini diziydiii :) şimdi sırada oh my venus :)

      Sil
    4. oh my venüs süper bişi hemen izle :)

      Sil
    5. Akşam planım kendisi ^.^ herkes öyle diyo çok heyecanlandımmmm :)))

      Sil
    6. Ay dizinin adını yanlış yazmışım ya çok utandım :( doğrusu ; splash splash love ;)

      Sil
    7. Venüsü de izle ama izlemediysen :)))

      Sil
  7. Aşk iyi geliyor huzur veriyor. Onu tanımadan önceki benle sonraki ben arasında çok fark var. Canım eşim iyi ki var. Mükemmel bir eş, bir arkadaş, bir baba...iş önemli elbette. Olacak merak etme. Bazen beklediğimizden daha iyisi çıkıyor karşımıza, istemek çok önemli, gönülden istemek ve çalışmak...yolun açık olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bende gönülden istiyorumm :) Allah aşkınızı , mutluluğunuzu daim etsin inşallah :* Çok teşekkür ediyorum inşallah :)

      Sil