25 Şubat 2016 Perşembe

Bugünden, taptazecik haller.


Aylar olmuş üstüme başıma bir çapıt almayalı ! O kadar hamlamışım ki :)) Misal H&M in xs bedeni bana tam oluyo diye aldığım ucuz basic üstleri denemeden aldım ve çıktım ! Sonuç  yarın değiştirmeye gideceğim :/ Büyük geldiler...


#Tepedenmoda diye bir etiket vardı bir zamanlar  hatırladınız mııı ? :))  #tepedenmoda dan ziyade #fromwhereistand etiketi daha popüler  :))
Tabi ki eksik kalırmıyım cıksss ^.^


Kendime çiçekten taç yapacağım bu yüzden çiçek teli , yeşil bant , yapay çiçekler gibi şeyler almam gerekiyor. Bulsam bulsam Bauhaus da bulurum dedim ve gittim. Malzemeler var ama önce aradığım yaprak ve çiçekleri bulayım dedim. Güzel gül fidelerini görüncede çekemeden edemedim :)


H&M den aldığım 2 basic üstten (görmek için TIK) birini değiştireceğim. Birine renginden dolayı kıyamadım çoraplarla ,taytla ya da hiç olmadı bikini üstüne falan giyerim dedim.  Birde tayt aldım H&M den çok ihtiyacım olan bir şeydi. Ama gün içerisinde beni en mutlu eden resimdeki tayt idi ;) Bu kumaştan o kadar çok pantolon aramıştım ki en son sosyete pazarında bulmuştum 35 tl deyince dedim bershka da 29 tl kotlar ne diyosunuz siz deyip bırakmıştım:) Ama döndüm dolaştım Global diye bir mağazadan 7.95 tl ye buldum nihahah çok mutluyum :)


Bugün resmen böyle geçti. Önce nezle oldum sonra da burkulan ayağım yüzünden yatıyordum evde bugün baktım acı , ağrı yok attım kendimi dışarı ama yine ağrımaya başladı yarın bir şeyim kalmasada ara verdiğim sabah yürüyüşlerime dönsem :( 

Kendinize dikkat edin , iyi akşamlar ;)

24 yorum:

  1. güle güle kullan ürünlerini canım :)tayta bayıldım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler , daha iyileri senin olsun canım :)

      Sil
  2. Demek xs büyük geldi hmm peki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiiç xs gibi değil o tişörtleeer birde ben baya baya minyonummm canım M beden olduğum an karada yuvarlanan top oluyorum :)))))

      Sil
  3. Çok güzel olmuşsunuz ki blogunuzu takibe aldım güle güle kullanın aldığınızı da :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum , hoşgeldiniz inşallah keyif alırsınız :)

      Sil
  4. Ben çantana bayıldım ya markası nedir ? :)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun kuzucum bende de soğuk algınlığı başladı, umarım geçer bi an önce boğaz ağrısından öleceğim yoksa.

    O taytın kumaşına bayılıyorum! :) Aynısını daha önce yerel bi butikten almıştım bende 19.90'a, geçen haftada aynı kumaşın elbisesini buldum Addax'ta. Özellikle üst kısmının duruşu çok hoşuma gitti, seviyorsan kaçırma derim öpicikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy kıyamam sanada çok geçmiş olsun kuzum , karabiberli bal ye boğaza müthiş iyi geliyor :)

      Bende bayılıyorum bu kumaşa bakarım kuzu yolum kızılaya düşerse ; öperiiiimmm :*

      Sil
  6. Ela'nın taytı o :D bende görüyorum da almıyorum :) çok sıskasın gızım xs bol mu geldiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa eloşla zevklerimiz bir :))

      Yok yaw o tişörtler xs gibi değil ! M giyen biri rahat girer xs'ye . Kalıpları öyle değişik :)

      Sil
  7. güle güle kullan çok uygun olmuş cidden

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, ayağınız çabucak iyileşir umarım.
    Cicilerinizi de güle güle iyi günlerde giyin...
    Kahve içmeye bana da beklerim, laflarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ; inşallah :)

      daha cicileri sizin olsun ; teşekkürler ^.^

      güzel davetinize kabul ettim takipteyim ; kesin laflayacağızzzz :)

      Sil
  9. ayyyy bizim için foto çekmişsin denerken yapışmış ayyy yakışmış yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yok yok orda babamı bekliyordum ben o günki kıyafetimdi ;)) . Hiç denemeden aldım dahada değiştiremedim fırsatım olmadı. Sevdin mi böyle fotolarda koyayım mı :)

      Sil