9 Şubat 2016 Salı

Bakım | Şampuan , Vücut Yağı , Tonik

Yves Rocher  markası denilince aklıma şampuanları geliyor .  Şampuanlarının bitkisel olması ve etrafım tarafından övülmesi almamda büyük etkendi. Daha önce Toni&Guy kullanıyordum açıkçası ondanda memnunum özellikle bakım kreminden ama biraz pahalı geliyor bana o yüzden yves rocher ın beni tatmin etmesi cebime yarar bir durum oldu .  Görselde yer alana ek olarak  dolgunlaştırıcı ve dökülmeye karşı etkili şampuanlarını bitirdim ve kesinlikle çok ama çok memnun kaldım. Sevmemin en birinci sebebi ; saçlarım kendi dengesini buldu. Sürekli şampuan değiştirmelerim , mevsimsel etkiler , stres , boya derken yağlı ama sağlıklı saçlarım artık çatır çatır kırılan , kupkuru bir hale dönüşmüştü. Ama yves rocher ın bu onarıcı şampuanı ve kremi ( ikisini birlikte kullanın mümkünse ) saçlarımı eski dengesine ve karakterine kavuşturdu ve lütfen yağlanan saçı sevin kuru saç iyi bir şey değil. Yağlının çözümü var ama kurunun çözümü biraz zahmetli , emek istiyor... Şampuanın üzerinde ne yazıyorsa saçımda o etkiyi gördüm. Dolgunlaştırıcıyı kullandığımda gerçekten dolgun bir görünüme sahip oldum. Dökülmeye karşı etkili şampuan da ise ilk başta etkili olmasa da şampuanın yarısına geldiğimde dökülmelerin çok ama çok azaltığını gördüm fakat kokusu yüzünden sadece yeniden dökülme yaşarsam alacağım bir ürün.Şu an ihtiyacım yok :).
 Bittikçe aldığım ve alacağım şampuanlar ; onarım ve dolgunlaştırıcı.


Şampuanlarından çok memnun kalınca farklı bakım ürünlerine de şans vermek istedim ve toniğe çok ama çok ihtiyacım varken bir denemek istedim. Minik şişedeki vücut yağı ise markanın hediyesi oldu ! Kartımda bana özel bir kampanya varmış ; sizde Yves Rocher kartınız varsa teyit ettirin şu zamanlarda böyle bir kampanyanız ve %25 indiriminiz olabilir. Bu ikisini henüz denemedim umarım memnun kalırım özellikle tonikten çünkü sabah akşam yüzüm için düzenli kullanabileceğim , bittikçe alacağım bir tonik arayışındayım.


Sizin yves rocher dan aldığınız ve severek kullandığınız ürünler nelerdir ? Mesela toniği ve vücut yağını kullananlar memnun musunuz ? :) Şampuanlar hakkında hemfikir miyiz peki ? ...

Bakımlı, sağlıklı günler diliyorum. :*

8 yorum:

  1. şampuan değil ama duş jellerini çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm hiç bakmadım duş jellerine de bir ara aklımda bulunsun ,elimdekiler bitince bakayım :)

      Sil
  2. Bizde farketmiyor şampuan olsun yeter :))

    YanıtlaSil
  3. şampuanını deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. renkleri ne güzelmiş yaaa :)

    YanıtlaSil