12 Şubat 2016 Cuma

Azıcık dedikodu, evde sinema, dışarıda etkinlik


Yağmurlu sabahlarda gün biraz zor ayıyor... Annemler yataktan kazıyolar yürüyüşe götürmek için :) Mızmızlanıyorum ama iyi ki kalkıp gidiyorum . Farkındayım çünkü kendime yaptığım en büyük iyiliklerden birisi sabah sporu...


Yürüyüş yaparken arada instagrama  fotoğraf koyuyorum ya böyle gölü ya da kendimi koyuyorum; biricik teyzem kilo almışsın ya diye beni arıyor :/  Kendimi koyarken 40 defa düşünmemin yanında çoğunlukla koyduğumu da geri kaldırıyorum. Akrabaları engellesem mi :/ Çok ciddiyim. Hayır bence kendi kilo almış ki spor salonuna yazılmışşşşşşşşşş... 


Sadece yürümüyorum halbuki yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Mesela ARTIK makarnayı ekmekle yemiyorum hatta ekmek tüketimim günde 2 dilim biri sabah (kızarmış) biri akşam , film izlerken mısır BİLE yemiyorum. Hatta ben mısırın tadını unuttum
:(  Neyse ahladım vahladım  ; asıl diyeceğime gelemedim ! Son zamanlarda izlediğim en şeker filmdi :) The Intern <3


Holika Holika nın ev sahipliği yaptığı 14 şubat etkinliğine davetliydim. Bir sürü yeni ürün ve yeni fiyatlarla tanıştım. Çok duramadım ama yeni ürünleri hakkında çok bilgilendim , ilgileri muhteşemdi.  Çok denemek istediğim tek kullanımlık maskelerden 2 tane aldım %30 indirimle ikisi 8 küsürata geldi normalde 6 şar tl idi. :) Bu indirimi kaçırmamanızı tavsiye ederim özellikle aloe nemlendiricisi ve BB kremlerinden stoğunuzu yapın zira yeni fiyatlar pek hoş olmayabilir :)


Yarında boş boş ankamall i gezmeyi düşüyorum bir kızçemle ; bakmamı istediğiniz bişi var mı annem bi fiyat gez whatsapp dan bana foto at piyasadan haberim olsun diyo da :)))  Belki sizinde bir arzunuz vardır ; maksat muhabbet :)

Herkese mutlu hafta sonları :***

10 yorum:

  1. Gayet zayıfsın bence ve şu sabah yürüyüşlerine gerçekten imreniyorum.:) İnşallah kuğu gibi bir gelin olacaksın. <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de gayet zayıf gözüküyorsun ^^
    Akrabaların uğraşıcak vakitleri çok ondan böyle oluyor,sen instagrama bol bol kendi fotoğrafını koy yine de onların hepsi anı olarak geri dönüyor sonuçta ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzından bal damlamış resmennnn :)))))) teşekkürler balımmm bencede koyayımmm :***

      Sil
  3. Ahhhh bu teyzeler :)) Beninki de bugün aradı biliyormusun ben 5 kilo verdim diye :))) Topidik sen kaç kilo aldın diye dalga geçiyor birde :))

    Intern'ü bende çok severek izlemiştim :)

    Mutlu alışverişlerin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok bnm teyze iyi niyet barındırmıyor genel olarak kıskanç :)))

      Elim boş dönüyoruuuum , otobüsteyimm şu an :)

      Sil
  4. ha haa yazık sanaa yaaa ekmeksiz makarna mı olurmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma deep yani bol salçalı yoğurtlu erişteye hasret kaldım :)))

      Sil
  5. Deep sayesinde gördüm ; geldim ... Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ve güzellikleri :)

      Hoşgeldiniz , çok teşekkürler ...

      Sil