30 Ocak 2016 Cumartesi

More than just Make-up | Catrice - 100 Rose Couture Allık


Emily dudak kalemlerinden sonra çok uygun fiyatlı ve performansları hiç üzmeyen bir marka ile geçte olsa tanışmış bulunuyorum. Catrice markasının ülkemize teşrifi aylar önceydi fakat bir türlü alıcı olarak standı inceleme fırsatı bulamamıştım. Geçtiğimiz günlerde Rossmann'da belirli Catrice ürünlerine uygulanan %50 indirim ile tanışmış, incelemiş oldum.


Allığın görüntüsü , boyutu bu şekilde . Ağırlığı ise 5 gr. Adı ; 100 Rose Couture. Allık kullanmayı çok seviyorum ama böyle çizgi film karakterine dönüştürmeyecek , doğal tonlarda ki allıkları kullanmayı seviyorum . Fakat cilt tonunuza göre seçimi doğru yapmadığımız takdirde her güzel bulduğumuz ton yüzümüzde belli olmayabiliyor. Bu ton da o riskli olanlardan. Elime ilk uygulamamda rengini verse de yüzümde öyle olmadı ama üst üste 2- 3 kez uyguladığımda verdiği renk ve doğallığı harikaydı.Allık dediğin sağlıklı yanak görüntüsü vaat etmeli bana göre ve Catrice in bu allığı buğday tenimde çok tatmin edici idi.

Allığın bendeki tek eksisi kalıcılığının 1.5 saat falan sürmesi fakat ben baz üstüne uygulamadım ya da makyaj sonrası sabitleyici fıs fıslardan sıkmadım bu yüzden kalıcılığını artırma çabasına girmeden bu yorumu yapıyorum. Ürünün boyutu bu gibi durumlarda bir avantaj ; yanınızda taşıyıp istediğiniz takdirde tazeleyebilirsiniz.  İndirimli fiyatı 6.5 tlydi ve böyle bir indirime denk gelirsem aklımda olan 2 allığını da kapacağım. Fiyat - performans açısından cidden çok beğendim. Günlük makyajınız için bu allıklar çok ideal!

 Allık dışında bu markanın far ve göz altı kapatıcısı çok methediliyor benim ihtiyacım olmayınca onları hiç incelemedim ama indirimli tekli farları 3.50 - 4 tl falandı ; aklınızda olsun :)

Catrice markasına Rossmann marketlerden ulaşabilirsiniz. :)

Mutlu hafta sonları diliyorum herkese :*

6 yorum:

  1. Gratis'in %50 indirimdeyken Hot Mama'ya bakmanı öneririm canım. Bende buğday tenliyim şuan allığım bitmek üzere, bu aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot mama demirbaşım çok severek kullanıyorum kuzum :) şans ver bu markaya cidden günlük için ideal ve tonları çok tatlı :)

      Sil