6 Ocak 2016 Çarşamba

Okuma Halleri | Cennetin Rengi - E.V.Mitchell


2016 nın ilk kitabını okumuş olmamın mutluluğuyla yazıyorum :) *Bu yıl yarım kalan ve elimde okunmayı bekleyen kitaplarımı okuyacağım ; çok okuyacağım inşallah :))




Şimdi gelelim 2016 nın ilk romanına ; Cennetin Rengi - E.V. Mitchell . Bu kitabı 2014 yılından beri okumak istiyorum ! İtiraf edeyim ki konusunu dahi merak etmeden kapağına vurulmuştum. Sonra bloglar tarafından yorumlandı daha da bir heveslendim alınacaklar listeme yazdım :) Geldim gittim ama bir türlü elim varmadı almaya çünkü Sarah Jio , Debbie Macomber falan okumak için daha heyecanlıydım. Uzun bir zaman geçti sonra Kipa'da karşıma çıktı artık bu fiyata (9,90 tl) almazsam ayıp olacaktı ve sonunda aldım , yormayan bir kitap bu yüzden akıp gidiyor ve bitiyor.Konusuna gelince;
 Çok güzel bir hayat yaşarken birden bire feleğin çarkı terse döner ve Sophie nin hayatı alt üst olur. Büyük kayıplar verdikten sonra yaşamını sorgulamaya başlar ve cevapların peşine düşer ve yok saydığı annesinin yanında soluğu alır. 
İşte bence kitabın bundan sonraki kısmı güzel ! 

Sevdim ama çok etkilenmedim kitaptan :) 


6 yorum:

  1. Kapak gibi adı da güzelmiş ama bakınca etkilenilmeyecek bir kitap olduğu anlaşılıyor. Ee ne demişler önemli olan iç güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin valla bencede öyle ama sevenide sayıca fazla bir de onları okumak laIm alıncaksa:)

      Sil
    2. yaz tatilinde gidermiş :)

      Sil
    3. Belkide zamanlamam yanlıştı deep :)

      Sil
  2. kapak önemli aslında kitaplar için,
    ben de sevdim kapağı ama bu tür okuyamıyorum sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir eksiklik değil canım okuyamaman bence

      Sil