6 Ocak 2016 Çarşamba

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Sonunda yazabildim , döküldüm.


Ne 2015 i değerlendirmeyi becerebildim ne de güzel bir 2016 dileyebildim! 
( aslında bir post yaptım fakat içime sinmedi yok ettim. )

 Öyle ruhsuz ve yorgun bir ben:) Dilek dilemeye korktum bu yıl , bir şeyler sanki işitilirse olmayacakmış gibi sakındım. Saçmaydı! Ama yine de yazamadım, dökemedim ... 
Her şeyin hayırlısını ve 2016 nın gerçekten kimseyi üzmemesini diledim bunu yapabildim en azından.


 30/12/2015 te sevdiceğimle buluşmuş ; evim gibi hissettiğim Beğendiğe kahvaltıya gitmiştik.  O gün bile ağlamayı başardım öyle duygusalım! Toplum içinde gözümden düşen yaşlar sevdiceğimi son derece tedirgin ediyor :) Seni ben ağlatıyorum zannedecekler yapma şöyle diye göz yaşımı silen canım 2016 da hayatımız boyunca hiç ayrı kalmadığımız kadar ayrı kalacağız seninle inşallah sonrası çok güzel olur ...Bu yıl kısmetse artık sırası geldi dediğimiz şeylerin yılı. İnşallah kırmayız , kırılmayız ve tadını çıkarabiliriz kavuştuğumuzda ...


31/12/2015 Kardeşim gurbetten gelir ve yemeğe gidilir.Memnun etmek imkansız bu canlıyı sadece ona vakit ayırdığımı göstermek istedim.  Ergenliğinin tüm evresinin tadını çıkaran canlı saçımdaki beyazların tek sebebidir. Umarım 2016 da mezun olur ve ayakları yere basar , aklı bir karış havada olmaz ve benim gibi işsiz kalmaz. Yolu açık olur ; inşallah. 


01/01/2016 sabahı telefonuma "mutlu yıllar " mesajı ile bu fotoğraf gelmişti. Giresun'dan ... Ne zaman Ankara'ya da yağacak derken yağdı hatta şu an yağmurla geçti gitti bile :) Günler hep evde geçiyor , iş yok , yenilik yok , haber yok , belirsizlik var. 
Umut var ama bilen bilir " Her şey çok güzel olacak " masalımı. 


 Neyse sonra 05/01/2016 ;  göz doktoruna gittim , maşallahı varmış gözlerimin ama kitap okurken 50 sayfa sonrasında baş dönmesi yaşıyorum ve gözlerim acayip sulanıyor. Sonra hastaneye yakın yerde oturan kuzenlerimin bebeklerini sevmeye gittim ! Hunharca oyun hamuru oynadık :)

Yani bendeki malzeme bu kadar a dostlar ! Yeni yıl da ne değişir ne değişmez bilmiyorum ama sağlığınız , huzurunuz yerinde , hayalleriniz gerçek olsun :)  



8 yorum:

  1. umarım dileklerin gerçekleşir..

    YanıtlaSil
  2. bütün istediklerimizin gerçekleşeceği bir yıl olur inşallah ;)

    YanıtlaSil
  3. Güzel kapılar açılsın. Önüne gümüş tepside yemekler sunulsun diyelim o zaman. Bazen doğacak olan büyük olunca sancısı da büyük olabilyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz , çok çok teşekkür ediyorum. İnşallah sancılara değer canım :)

      Sil
  4. kar fotosu çokçok güzel yaaa :)

    YanıtlaSil