11 Ocak 2016 Pazartesi

Alışveriş | Mutfak Aksesuarları (Plastik- Bambu)


Al al bitmiyordu mutfak gereçleri 28 yıllık evli olan annem bile bitirememişti mutfağının eksiğini suç bir tek bende miydi ? :) Camını alıyorsun porseleni yok mu ? Tupper bakıyorsun plastikte lazım deniliyordu :) Sonunda hayallerimdeki plastik ürünleri bulmuştum :)) Evet hayallerinde plastik şeyler de olabiliyor bazen öyle mecbur alınacak bunlarsız ev mi olur diye gezdiriyorsa anneniz sizde o renk olmasın o şekil olmasın o boy biraz büyük değil mi gibisinde seçenekler üretiyorsunuz :) Neyse ki Madame Coco'ya rengi , boyutu  , işlevi tatmin edici olan çok güzel şeyler gelmiş hatta indirime bile girmiş ; ben söyleyeceğim şimdi sizde ihtiyaç varsa kaçırmayacaksınız , eminim :)


Ben fotoğrafını çekmeden sevgili annem çeyizlik diye kaldırıvermiş neyse ki internet sitesinde bile bulamadığım Kek kutusunun fotosunu çekmiştim inşallah seçiliyordur bakınca ! Kendisini piknik yaparsak bir gün diye aldım olmadı kesin bir şeyde kullanırız :) Fiyatı  8.90 tl.


Diğer aldıklarımı ise internet sitesinden görüntü alarak buraya ekliyorum ; Mikser kabı diye geçiyor ama sebze - meyve de konulabilir bence ! 



Kesme tahtasının kalitesini çok beğendim :)


Bu süzgeçte çok tatlıydı :)



Plastik kısmı bu kadardı . Şimdi bambu kısmında ! 


Bu güzel sofrayı kuran , bize sürprizli bir gün hediye eden arkadaşlarımıza ne kadar minnettarım  anlatamam. Arkadaşlar sevdiceğimin iş arkadaşları ama çok güzel anlaştık ve benimde arkadaşım oldular. Neyse sofradaki döner peynir tabağına vuruldum. İlk iş Esse ye gittim ve fiyatını öğrendim ; 32,90 tl . Sevgililer gününde düşer diye düşündüğümden almadım ama listemde :)

İşte böyle gençler sizde ne var ne yok az anlatın ! Hafta sonunuz nasıldı , ucuza neler var , neyi ne kadara kaptınız falan filan maksat muhabbet , hoş sohbet :)) 

Öperinnnggggg  

8 yorum:

  1. fiyatlar çok iyiymiş, ben de acil bi ziyaret edeyim! güle güle kullanılsıın! :)

    Sevgiler, Özge
    www.sevgilibeyazkagit.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeee :)) Yarın yine gideceğim , çok teşekkürler :***

      Sil
  2. Canım emeğine sağlık bende beklerim takip ettim :)

    YanıtlaSil
  3. seçimlerin her zaman güzel :)
    güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. gayet güzel ve ucuzlarmış :) güzel yazı tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. gayet güzel ve ucuzlarmış :) güzel yazı tebrikler..

    YanıtlaSil