30 Nisan 2015 Perşembe

Keep Calm & Go Shopping

Altın çağını yaşayan spor ayakkabıları son günlerde altından daha pahalı durumda ! Katılıyor musunuz ? Belki. 
Bu durumu gayet gereksizsiz buluyorum çünkü bir Nike airmax e ( ki en popüler olan model ve marka ) 350 - 560 tl arası bir değer biçilmesi saçmalık. Rahatlığı ya da ayak sağlığına katkısını tartışmıyorum çünkü bilmiyorum . Rahattır herhalde :D

not : zenginin malı züğürdün çenesine vurdu. :)


Neyse benim için her daim varlığını , yerini koruyan , fiyatı bile neredeyse üç aşağı beş yukarı aynı olan , zamansız ki babamın gençliğidir bu ayakkabı Converse ; klasiktir.. Spor ayakkabı konusunda çok yeniliklere açık değilim ki günümüzdeki her yenilik uçuk bir değerde. Bu yüzden uzun zamandır ertelediğim spor ayakkabı alışverişimi inanılmaz bir kampanya ile bugün yapmış bulunuyorum :)


Boyner ' de bir Converse alana ikinci Converse %50 indirimde idi. Gayet kullanılabilir renklerle dolu seçenekler mevcuttu. Siyah converse zaten aklımda idi ! Bordo yanında sürpriz oldu :)
İkisi toplamda 177, 00 tl ye geldi <3 Bu zamanda iki spor ayakkabısını bu fiyata bulabiliyorsanız valla helal olsun :) ( Sosyete pazarında satılanları ayrı tutuyorum :) )


Converse dediğimiz şeyin moda olmasına gerek yok çünkü onun moda olmaya ihtiyacı yok. Bana göre yani :D 
Çok paralar dökmeye gerek yok derseniz ben teklifimi yaptım. 
Gerisi size kalmış :)

not : payet  wishlist'inde yer alan bir ürüne kavuşmuş bulunuyor. keramet wishlist postu yapmamakta mıymış yani :))) hehehh alışveriş postlarım için " keep calm and go shopping " etiketini tıklayabilir ve indirimlerden ve bazı güzelliklerden haberdar olabilirsiniz. :) 

27 Nisan 2015 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu.

Günlerdir hatta aylardır yaşadığım semtte takılıyorum !  Zaten nedense hiç uzaklar gelmiyor aklıma. Her zaman geçtiğim yerlerde kendimi daha güvende hisseder oldum ; neyin psikolojisi bilinmez.
 Burası ise en sevdiğim aralar , dereler ... Evime belki 15 dk uzaklıkta yürüyerek! 


çok yoğun çalışan sevgiliyi özlemekle geçen günlerimin varlığını  , üstüne birde yüksek lisans yaptığı için tün günleri dolu olan sevgili ile olan kıt sosyal hayatımızdan eser kalmamasını , benim işsizlik nedenim ile ortaya çıkan doldurulamaz boşluklarım ve can sıkıntılarım sonucu aramızda küçükte olsa problemler çıktığını görmezden gelemez oldum ... Küçük ama sık sık olunca birden büyüdüğünü hatta patladığını gördük ..
 Hal böyle olunca ihtiyacımız vardı iki kadeh eşliğinde dökülmeye , anlaşmaya , anlamaya  ... 


 Döküldükten sonra toplanmak gerekiyor ! Kek seviyor bol çikolata parçacıklı. Sırf o yüzündeki gülümseme için  ona her gün kek yapabilirim . Yaptım da ee tatlıya bağlamak lazımdı :)


Olan bitenin üstünü kapatmasını , kendimi oyalamasını çok iyi bilirim. Müzik bazen çok şey oluyor işte düşünmemek ve devam edebilmek için seçtiğim yol budur ;
TIK.


 Zamana bırakacağız , yaşayacağız ve göreceğiz diyoruz devam ederken .
 Sonra ekliyorum ; nazar değiyor aşkım bize ! En iyisi biz "bizi "saklayalım dışarıya .


 Olduğu kadar diyebilmenin rahatlığında nefes alabilelim ama zamanı iyi ayarlayalım . Yüklerimizden arınalım ve hafifleyelim. Birde umut eksikliğime takviye ol hep.


Söz mü ?
Söz.

14 Nisan 2015 Salı

Okuma Halleri | Postacı Kapıyı Çalmayacak - Ava Dellaira


Yayınevi Martı olan bu kitap hem içeriği hem de fiyatıyla (7,95 tl)  kalbime taht kurdu. Martı ve Pegasus a ait kitapları genelde Migros 'dan indirimli almaya dikkat ediyorum çünkü normal fiyatları bence çok pahalı.

 Bu kitabım beklediğimden çok çok iyi bir anlatıma , kurguya sahip ! En önemlisi tarzı mektup , günlük. Konusuna gelince " En yakın arkadaşı , kız kardeşi May'in ölümünden sonra liseye başlayan Laurel , ilk hafta ingilizce öğretmeninin vermiş olduğu " ölülere mektup yazma " ödevi ile " hikayemize başlıyoruz. Mektupların hepsini kız kardeşi gibi  genç yaşta "bir şekilde" ölen ünlülere yazıyor." Mektuplar o ünlülerin biyografileri , müzikleri ile bezeli olunca onların hakkında ister istemez birçok şey öğreniyorsunuz özellikle kitap ile haberdar olunan müzikler ve o müziklerin sözleri sizi sizden alacak... 
( Amy Winehose , Kurt Cobain , Amelia Earhart ,River Phoenix , Judy Garland ...) 



Kitap sadece Laurel ve kız kardeşi May 'den ibaret değil. İçindeki yan karakterlerinde karmaşık ve sorunlu hayatları var onlardan zaman zaman güç bile alabiliyorsunuz. Her mektup bu karakterleri , genç yaşta ölen ünlüleri ve May'in ölümüne dair gizemin çözülüşünü barındırıyor. Yani her mektup bir sonraki mektup hakkında merak uyandırıyor bu yüzden kitap sizi dinç tutuyor , sıkılmanız imkansız. 

Sonuç olarak ben çok sevdim ve okuması rahat olduğu için sizler için bir tavsiye olarak burada tutmak istedim. 

Keyifli günler dilerim :*

5 Nisan 2015 Pazar

Baharın Uyanışı | Kimono & Yeşil Topuklular





Hava serseme dönmüş ! Ağaçlar tüm enerjilerini sanki çiçek açmaya harcıyor ve açan her çiçeğin boyutu, rengi, kokusu insanı mutlu etmeye yetiyor hatta artıyor. .Dün havada kar taneleri uçuşurken bugün çiçekler uçuşuyordu . Dünün bugünden farkı ortada ise yarının bugünden farkı kat be kat mutluluk olsun. Çiçeklere; kelebekler ve güneş eşlik etsin. Belki biraz yağmur ama her şey çok güzel şeylere vesile olsun.



kimono: h&m | jeans: levis | stiletto: parantez | bag: derimod 

4 Nisan 2015 Cumartesi

2015 Yaz Modası | Püskül


Günümüzde telefon kaplarının bile bir modası olduğunu düşünürsek 2015 in yaz trendleri hakkında yazmasam olmazdı. Moda dediğimiz şey çığırından çıkmış benden söylemesi !! Telefon kabı bile piyasada yerini sağlamlaştırmış şaka gibi. Bunlar hep sosyal medyanın oyunları :D
Neyse ; renk , desen , kumaş detayına çok girmeyeceğim çünkü
"püskül" şimdiden altın çağını yaşıyor. Vitrinlerde yerini almış ve  neye elinizi atsanız püskül olacak bakın göstereyim ;




Bir tek pantolon paçaların da püskül göremedim bu sezon :) 

Görseller ; bershka , stradivarius , pulldandbear , zara.

3 Nisan 2015 Cuma

Shopping | Piliseli Beyaz Elbise .


Alışveriş resmen ruhun bir besini. Kendime yeni bir şey alırken - bu bir çorap dahi olabilir - yüz ifademi görmeniz lazım :-D Mutluluğun resmi. Çok önemli işlerim için bir Whislist im var ama ne zaman buraya o wishlist i koysam ben hiçbirini alamıyorum o yüzden aldıkça buraya not düşüp sizi de bazı güzelliklerden haberdar ediyorum :)

not : tüm alışveriş yazılarım için " keep calm and go shopping "  etiketine bir tık atabilirsiniz.

Geçen ağustostan bu yana beyaz elbise arayışlarım ve alışlarım devam ediyor. 

not : geçen ağustos da nasıl bir beyaz elbise almışım hatırlamak ister misiniz ? TIK

Sanırım kendim için en güzelini dün almış bulunuyorum tabi bu hissiyat bundan da güzeli denk gelene kadar devam edecek :))) Ama bence oldu buldum hayallerimdeki , su gibi elbiseyi :)



Fotoğrafım biraz kalitesiz durmuş dimi ? :( 
Bir türlü ışığı yakalayamadım bu yüzden Mango nun kendi sayfasına yönlendireyim bir de mankenin üstünde görün :)


 Ama inanın bana daha çok yakıştı :D Spor duruştan çok zarif çok bohem bir görüntüye ulaştım.  tabi boysuz olduğum için platform ayakkabı sonrası boyuna karar vericezzzz. Evet evet sırada ayakkabı arayışlarımız var :p

Beğendiniz mi kiiiii paylaşımcı parmaklara kuvvet iki üç kelam bekliyoreeee :****

New Dress  | Mango

Rexona Invisible Black + White…

Bakımlı ve güzel bir vücut deyince en çok önem verdiğimiz şey elbette terlemeyi önleyip gün boyu kuru bir cilt ve hoş bir kokuyla kendimize güven duyarak huzurlu zaman geçirmemizdir… Bunu yaparken bize en çok gereken şeylerden biri de kıyafetlerimizde iz bırakmayan bir deodoranttır … Hem koruma süresi uzun olan hem de beyaz kıyafetlerimizde sararma, siyah kıyafetlerimizde ise beyaz iz yaratmayan bir ürün tam da ihtiyacımız olan ürün olur kuşkusuz… Sizi bilmem ama sırf bu lekeler yüzünden vazgeçtiğim çok severek aldığım gömleklerim ve kıyafetlerim oldu benim, her seferinde o deodorantı uygularken bin şekle gireriz, aman kıyafetime bulaşıp leke ve iz bırakmasın diye, işte artık bu sirk gösterilerindeki akrobatik hareketleri uygulamamıza gerek bırakmayan ve hiç bir kıyafetimize zarar vermeyen üstelik etkisi 48 saate kadar uzayan bir ürün ile tanıştırmak istiyorum sizleri…

Rexona Invisible Black + White kadın ve erkek deodorantı tüm bu isteklerimize yanıt veriyor…  

Diğer bir önemli konu ise sağlık, ve bu noktada Rexona Black + White alkol içermiyor, bu da gönül rahatlığıyla kullanmamızı sağlıyor…

Rexona deodorantınızı koltukaltlarınıza  uyguladıktan sonra kısa bir süre içinde kurumasını bekleyin ve ardından gönül rahatlığıyla kıyafetinizi giyin… Ne siyahlarınızda beyaz iz ne de beyazlarınızda sarı lekeler olmadan kuru ve hoş kokulu bir ciltle günün tadını çıkarın…

Ürünün en sevdiğm yanlarından birisi de kilitli kapakları oldu, istediğiniz zaman kilitleyip çantanıza attığınızda kendi kendine sıkılması gibi bir risk olmadan gönül rahatlığıyla yanınızda taşıyabiliyorsunuz, biz hanımlar için bu çok önemli bir özellik, nasıl kolayca açılıp kapandığını aşağıdaki kısa videomda da gösterdim, umarım bu yeni keşfimi siz de dener, gönül rahatlığıyla deodorant kullanmanın tadını çıkarırsınız…

Daha fazla bilgi için; http://www.rexona.com.tr

Bu içerik http://www.yasamstil.com/ tarafından hazırlanmıştır. 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 Nisan 2015 Çarşamba

Okuma Halleri | Dönüşüm- Franz Kafka


Gregor Samsa ilk sayfanın ilk cümlesinde bir " böcek " olarak karşımıza çıkıyor.
 Bu bir "değişim" mi " dönüşüm " mü ?  Bu sorunun cevabı epey tartışılmış fakat her cevap " bence " ile başlamış.  



Kitap ve sonu hakkında tek kuracağım cümle ; sistemin ( iş hayatı) yozlaştırdığı bir hayat , bu hayat üzerinden geçinen aile (babanın ölümcül iktidarı) ve evlat olarak bir araç olarak görünmenin dayanılmaz duygusu içler acısı bir yol ve hayata devam etmenin planları ile son bulmuştur.