13 Aralık 2015 Pazar

Yakın Geçmişten bahsedersek ...


Şahane bir yer keşfettim . Adı ; Kebo ve Bahçeli 7. cadde de . Kendilerine diyet düşmanı diyorlar :) Menülerinde ki dürümler mini  - small - medium- large ( 9tl ) - XL olarak sunuluyor.  Biz Kebo dürüm menüden Large yedik.  Yani bence XL yermişim çünkü çok ama çok sevdim. Yukarıda yazdığım gibi kendilerine diyet düşmanı diyorlar ama bence değiller çünkü dürümün içindeki acı biber ve acı sos var ya dudakları uyuşturuyor , ateş bastırıyor hatta burun akıtıyor :)))  E acı bildiğiniz gibi zayıflatıyor. Gidin doyasıya yiyin acı - baharat seviyorsanız kefilim ayrıca biz saat 13.00 gibi oradaydık  ; servis de gayet başarılı idi :) 


Gezdik gezdik her şeyde gözümüz kaldıııııııı ve hiçbir şey alamadan ( kıyafet ) oturduk Starbucks a .
Baştan söyleyeyim Starbucks ı sevmiyorum sırf buluştuğum arkadaşım için girdim çünkü o tam bir Starbucks Lover. Saysam sanırım ömrüm boyunca 5 kez girmek zorunda kalmışımdır. Bardaklarını , kupalarını , termoslarını seviyorum orası ayrı tutulsun :) Bence Kahve Dünyası daha bir sıcak , daha kahve kokulu ... Ha bir de en sevdiğim , kokulu yer ; The Body Shop


Bazı günlerin bitimi inanıyorum ki başından belli oluyor. Güzel uyandığım  gün böyle büyüleyici sona eriyordu ya da bana öyle geliyordu. Ayrıntılar da , ışıklarda hatta bazen kımıldayan bir yaprakta kayboluyorum ...


Ve inanıyorum ki sevgiyle yaptığınız her şey çok güzel oluyor ; aşkım hiç bitmesin bence ya da hevesim :)) - Fırında Mücver <3


Elimde okunmayı bekleyen kitaplar var fakat şu sıralar Kore dizileri ile haşır neşirim :) Ama kitap konusunda gözüm doymuyor ve her kitabın bir okunma zamanı var diye düşüyorum. Çünkü zamanlaması yanlış olan bir kitap da güzel de olsa harcanabiliyor bende.
Sihir Diyarında ( Henri Michaux) diye bir kitap arıyorum ama bulamıyorum . Okuyanınız var mı ?





8 yorum:

  1. kitabı okumadım ama merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı çok masalsı bende çok merak ediyorum o diyarı :) Hala bulamadım :/

      Sil
  2. Kebaplar iştah kabartıcı, Starbucks hakkındaki düşüncelerine katılıyorum. Fırında mücver haika görünüyor, ellerine sağlık. Kitabı ise okumadım malesef.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Deep'teki yorumunuzdan geldim. :) Ters Düz benim kitabım. :) Okursanız yorumları beklerim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa tabiki sürekli kitapçılardayım bi kitap arıyorum sizin kitabınızıda alacağım o zamann :))))

      Sil
  4. okumadım. mücver bayılırım. bütün kahvecileri seviyom tchibo ya gidiyon muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç oturmadım deep tchibo da çok dağınık geliyo bana ne olduğu belli değil :))

      Sil