18 Aralık 2015 Cuma

Vücut Kremi | The Body Shop - Body Butter


Herkese merhaba ; 
Hafta sonu planlarınız ne durumda . Eğer ki şöyle avm falan gezmeniz varsa size güzel bir haber vereceğim The Body Shop ta % 30 indirim var. Bu marka yaşadığınız şehirde yok ise üzülmeyin online alışveriş siteleri mevcut. Buradan sizi ışınlayabilirim mesela ; TIK TIK ... 

The Body Shop deyince benim aklıma el kremleri , vücut kremleri , bu kremlerin yapılarının güzelliği , kokuları ve vücutta ki kalıcılıkları geliyor. Bittikçe aldığım Moringa body butter dan bahsetmek istedim ; hazır indirim varken şans verirseniz pişman olmayacağınızı düşünüyorum.


Bendeki 50 ml ve ben 17 tl ye aldım . Siz %30 indirimle daha uyguna edinebilirsiniz.  Kokusu müthiş , kalıcılığı 2 gün net . Nemlendirmesi harika ama benim vücudum orta kurulukta , kremi vücut çok çabuk emiyor , cildiniz pamuk gibi oluyor. Benim gibi parfümlere çok bütçe ayıramıyorsanız ( mesela sheseido - zen  istiyorum ama 400 tl gibi bir fiyatı var; indirimde 319 tl oluyor aman ne büyük indirm neyseeeeee  ) ve kokusuz da yapamıyorsanız hem kokusu güzel hem nemlendirmesi var hem de çok kalıcı olan bu Body Shop Body Butter kremleri tavsiye ederim.

Mutlu hafta sonları :)


6 yorum:

  1. Teşekkürler bu güzel fikirler için güzel hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. Ah ben çok seviyorum body shop body butterlarını.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa bu moringa mıııı, ben de kullanıyorum bundan. Body butter değilde parfüm gibi oluyo :) Bu kokusunu beğeniyorum. Çileklisi var bide bende, o aslında sıkıcı bi koku ama seviyorum işte napiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim koku , parfümüde kremi gibi kalıcı mı uçuyo mu hiç denemedim :)

      Sil