17 Aralık 2015 Perşembe

Mutfak | Harf (A-Z) Kurabiye Kalıpları


Herkese Merhaba :)
Uzun zamandır aradığım alfabe kurabiye kalıplarım ile karşınızdayım. Üstelik 8.50 tl gibi bir fiyata aldım. :) Bulunduğumuz devir öyle güzel ki her şeye biz bunu yaparız ne var ki gözüyle yaklaşıyoruz , korkmadan.. Mesela kurabiyeler doğum günlerinin , söz , nişan , kına gecesi gibi günlerin vazgeçilmezi halini aldı ve işi ticarete döküp iş kuranlar bile oldu bir kurabiyeden.
 Halbuki tarçınlı kurabiye tarifi , kalıplar ve renkli şeker hamurunda tüm iş. Herkes yapabilir küçük bütçeler ile.


Cici kalıplarımı bu şekilde satın aldım. Ben aslında K ve Ö harfi olsun ve metal olsun diye çok direttim ama paslanma ve eğrilme sorunu yaşayanları duydukça vazgeçtim. Birde Ö harfini bulamadım :/ Ama bu şekilde olması ve bu fiyata olması çok şeker değil mi yahu :)


Kalıplar ve şeker hamurunuz elinizde olduktan sonra gerisi hayal gücünüze kalmış. Erkek arkadaşınızın doğum gününe bir kutu kurabiye yapıp götürebilirsiniz mesela ben öyle yapacağım bir sürü tarçınlı mor renkli K kurabiyeler :) 

Photo Credit | Pinterest

 Önceden kek yapıp götürüyordum arkadaşlarıma , teyzemlere falan şimdi kuzenlerime ve herkese kurabiye yapıp götürürüm bu yüzden A'dan Z 'ye kalıplara sahip olmam süper oldu. :) Sizde böyle bir şeyler arıyorsanız ben Gimsadan aldım. Aramıyorsanız bile bence pasta börekle haşir neşir seniz elinizin altında bulunsun bu fiyata kaçmaz :*



6 yorum:

  1. fiyatlardan haberim yok ama seni uygun diyorsan uygundur ;)
    alttaki bir an sen yaptın vay be diyecektim, ne güzel oluyormuş öyle de, nişan sözden ziyade eve gelen misafire tüm alfabeyi yedir, ya da çocuklarra öğretmek için kurabiye yap yedir, güzel bence de güle güle kullan aşkla pişir kurabiyelerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi seyahan harika şeyler yapılır bunlarla . Tekli harf metaller 9-15-20 tl arasındaydı. Tutturabildiklerine. Kalp, üçgen, çiçek gibi modeller 3-6-9 tl arasında bunlar 3lü boy boy satılıyor genelde bana bu fiyatlar denk geldi :)

      Sil
  2. Bloğunun yeni ismini çok beğendim.

    YanıtlaSil