2 Aralık 2015 Çarşamba

Göz Makyajı | Eyeliner.



Olmazsa olmazınız , bir türlü süremediğiniz ; eyeliner. Kimisi de anlam veremiyor ; bir insan gözünün üstüne simsiyah keskin bir çizgi niye çizer ki ? diye soruyor. Ben sürülen gözü çok seviyorum fakat kendim bu konuda çok beceriksizim . Siyah göz kalemlerini çizebiliyorum ama fırça ile biraz zorlanıyorum. Pratik yapmak adına çabuk silinen ve uygun fiyatlı bir ürün seçtim kendime ama performansının bu kadar iyi olacağını bilmiyordum. Kolay siliniyor olması benim için iyi çünkü bir seferde süremiyorum ; silip silip yeniden hadi bakayım diyorum. Bir gün tek bir hamlede eyeliner çektiğimde daha iyi bir marka eyeliner alırım fakat günlük için NYC markasının bu simsiyah ve kolay sürüşü destekleyen kullanışlı fırçası beni çok iyi idare ediyor ; üstelik baz üstüne uyguladığımda kalıcılığı iyi . Bittikçe aldığım bir ürün oldu kendisi zira bu ikincisi ve evet sağ gözüme çekebiliyor sola bir türlü çekemiyorum halaaa :)))


Fiyatına ( 8 tl ) göre performansı çok çok iyi ve su gibi tükettiğiniz bir ürün ise eyeliner ; gerçekten bir şans vermenizi önerebilirim. 

6 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Ben de eyelinerı çok seviyorum, ama abartanlarda güzel durmuyor, çok kalın yada çok gözün dışına çıkan. Ayarında şahane... İlk başlarda süremiyordum ben de. Maybeline Master Precise yi aldığımdan beri çok memnunum. Çok kolay sürülüyor.
    Bu arada sola süremezdim eskiden, şimdi alıştım sağlak olduğumdan enteresan ama solu daha iyi sağ gözü daha kötü çekiyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende dozunda seviyorum :) Heheheh sende bendensin bakalım ne zamaan kusursuz süreceğiz :))

      Sil
  2. Bende eyelinersız dışarı çıkmayanlar danım. Bende günlük makyajda aşır kalın ve özellikle kuyruklu şekilde sürülmesini sevmiyorum. O kadar uzun süredir neredeyse her gün kullandığım için sürmek konusunda profesyonelleştim. Eminim sizinde eliniz alışacak.Hani gözün üstüne insan niye çizgi çeker diye sormuşsunuz ya çekmediğim zaman gözlerimi anlamsız buluyorum. Bakışlarımı vurguladığını falan düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben değil öyle diyen kimseler de var diye andım onları :)) Bende çok seviyorum dediğiniz gibi bi anlamlaşıyor bakışlar :)

      Sil
  3. Ben hemen hemen her gün kullandığım için su gibi eyeliner tüketiyorum. NYC'de bu fiyata bu performans varsa denemeye değer...

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/10-maddede-2016-ilkbahar-yaz-sokak-modas.html

    YanıtlaSil
  4. ben de çok severim eyelinerı :)

    YanıtlaSil