6 Aralık 2015 Pazar

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Tatlı Yiyelim tatlı Konuşalım.

Tatlıyla hiç arası olmayan ben ; Beğendik'in bir dilim pasta alana yanında sınırsız çay kampanyasına kandım gitti . Tatlıyı siz yiyin çayları ben içeyim :) Şaka bir yana arkadaşımla şu gördüğünüz pastalar sayesinde tam 5 saat boyunca çay içtik hahah :) Ne mi ödedik ? 6.90 tl :)


tatlıyla hiç aram olmayınca o pasta üç saatte bitti zaten :) ama soğuk havada o sıcacık çay ve edilen sohbet içimi bir ısıttı anlatamam. Zaten mekan hakkında ki yorumum şu ; bura meğersem benim evimmiş. :)


görüştüğüm çok arkadaşım yok ; liseden bir , üniversiten bir kız arkadaşım var. bir çok sebepten çok sık görüşemesek de ayda bir iki tüm biriktirdiklerimizi  saatlerce birbirimize döküyoruz :) 
Akşamı ediyoruzzz :)


Madem akşam oldu dedim ben aşkımıııı koskoca 3 gün görmedim , işten çıkmış yoldaymış :) Yanımıza gelsin hem akşam yemeğimizi birlikte yiyelim hem de evlerimize bıraksın bizi dedim :) Bazı kızlar sevmez ortama dahil edilen erkek arkadaşı ama bizde öyle değil ; ortama dahil olan erkek arkadaşla gözümüz ışıldar , neşemiz ikiye katlanır. Kalabalıklaştıkça mutlu olan tipleriz ; kendimizin dedikodusunu yaptığımızdan , kendimize güldüğümüzden ve gelecekteki bizi hayal ettiğimizden erkek arkadaşlarımızın yanında konuşmaktan çekindiğimiz hiçbir şey olmaz zaten bu ilişki en güzeli..
Biz böyle harika bir gün geçirdik ; maşallah bize  :) 

Mutlu hafta sonları :)


9 yorum:

  1. Maşallah size.yalnız o kadar şeye 6.90 ödemek çok iyiymiş.bir de sadece ben tatlı sevmem sanırdım yalnız değilmişim bir de çok güzel görünüyo ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :))
      Yalnız ayrı ayrı 6,90 ödedik , yanlış olmasın :)

      Sil
  2. Ben de tam bir tatlı canavarıyım :)
    Ama yanımda dostlarım varsa, o sohbet en kral tatlıdan daha tatlı :)
    Maşallah size. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben turşucu , kısırcı , nar ekşicisi , limoncuuu :))))))

      Dostlar bir başka Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın :)

      Teşekkürler kuzucummmm :*

      Sil
  3. Masallah masallas size :)) Ben tatlıya da çaya da bayılırım.. Tam benlikmiş.. :) Ben de kız arkadaslarımla saatlerce oturabilirim.. Bayılırım kız kıza buluşmalara..

    http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/12/10-maddede-2016-ilkbahar-yaz-sokak-modas.html

    YanıtlaSil
  4. valla bana ufacık bir bardak çaya 3 TL den başlayıp yerine göre 5-6 TL ye çıkan fiyatlar uçuk geliyor biz alışmışız evlerde demlikle demleyip bol bol içmeye bu ne fiyattır böyle kampanyalar güzelmiş , sanırım bende sizin gibi tatlıyı 3 saatte yiyenlerdnim ama çay kampanyası güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fiyatlar yüzünden bizde evimizde yan gelip yatarak bi demlik içeriz diyorduk ama şu ankinden çok memnunummm gerçekten çünkü hep ev hep de boğuyor :))

      Sil
  5. dostlarla geçirilen vakitler çok özeldir, sonda da güzel bir sürpriz olmuş :)

    YanıtlaSil