28 Aralık 2015 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Sevgilinin Doğum Günü

(26.12.2015)
" İyi kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" doğmuş benim canım :)
Nice mutlu , sağlıklı yaşlara birlikte  inşallah :)

6 yıllık ilişkimizde hemen hemen her şey hediye oldu hayatımızda bu saatten sonra alacaklarımız ne kadar heyecanlandırabilir ki diye düşünürken büyüdükçe , olgunlaştıkça değişen zevklerimiz , ihtiyaçlarımız oluyordu. Bu fikir baloncuğumla hediyesi için harekete geçtim ; düşünerek yola çıktığım için alacağım şeyi belirleyerek dolandım. Askere gideceği için işinden istifa edecekti ve bu sıralarda da  asker sonrası için yeni iş aramaları , olası iş teklifleri dönemi sıraya girecekti. Finans sektöründe olması sebebiyle bir anlamı olsun dedim ve kendisininde çoook istediği Dolma kalemi aldım gitti :)))  Kalemler ikimizinde ilgisini çekiyordu fakat bir türlü sıra gelmiyordu ve artık bence sırası gelmişti ; tam olarak bunu aldım :)


Aklımdaki "K" şeklindeki  kurabiyelerde bir başka minik sürprizimdi fakat sonuç bana da sürpriz oldu kurabiye değil bisküvi oldular ama tatları güzeldi yani o öyle dedi :) 




Hediye işini hallettikten sonra sırada yemek yiyeceğimiz yer vardı. Bu yıl biraz özendim öyle herhangi bir yer olmasın , seveceği yemeklerin olduğu menüye sahip bir yer olsun dedim. Sonra aklıma geldi ; bir sözüm vardı. Üniversitenin son yılı, son döneminde şu dersten  kalmadan geçersem seni Tavacı Recep Ustaya götüreceğim diye :)  Ben o dersten kalmadan geçtim ama bir türlü fırsatını bulamamıştım ve arada kaynamıştı ; bu yıla kısmetmiş sözümü tutmak . 



Benim sevdiceğime hediye ettiğim bir gün işte bu şekildeydi . Günün sonunda ondan duyduğum cümleler çok mutlu olduğunu hissettirdi. İşte her şeye değmişti.







10 yorum:

  1. çok güzel olmuş (: beraber kutlu, mutlu ve huzurlu olun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiz canım , amin inşallah :*

      Sil
  2. Güzel bir gün hediye etmişsiniz...
    Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  3. birlikte nice yıllarınız olsun Özge'm.

    YanıtlaSil
  4. her şey şahane gözüküyor, nice mutlu yıllarınız olsun sağlıkla, huzurla..:)

    YanıtlaSil
  5. vay be hediye valla süper. o tavacı da ne güzel yermiş öyle ne şık yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim deep :)) Şıktı yılda bir gidilesi yerlerden :)

      Sil