26 Aralık 2015 Cumartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Blogda Çaldığım Teller.



Hayaller Chanel ( Rose Fusion ) Hayatlar Yves Rocher ( 107 ) idi.  Canım manikürden haberi olmayan tırnaklarım Chanel görmese de olur , 95 tl nerede 8.90 tl nerede ki zaten ben yılda 3-5 kez oje sürüyorum ne gerek gibi bitmek tükenmek bilmeyen bahanelerim ile tabi ki Chanel alamadım. Ne olacaktı yani alanlara saygılar  :))) Yalnız lütfen bu da limited edition yaniiii yılbaşı koleksiyonu bu yıl var başka yok he  :p


Kış ile bu yıl hiç aram yok kendime kazak , hırka falan almaktansa yazın giyerim bu fiyata kaçmaz radarımla geziniyorum ortalıkta ve sonuç 84 tl den 19 , 90 a düşen şort eteği kapmış bulundum ^.^ Zaten Mango outlet'e olan aşkımı beni okuyan herkes bilir :)


 Hala  kurabiye yapamıyorum . Bildiğiniz bir tarif varsa benle paylaşın yahu. Benimkiler dağılmıyor ağızda bisküvi gibi oluyorlar ; takır takır... Bu yüzdendir ki pişmiş halini çekip koyamadım ; rezillik.

Esse de kalıplar 3.25 tl gibi bir fiyata satılıyor.

Çikolata ile aram yok ama aromaları yoğun çikolatası az her şeye varım mesela Cino mesela After Eight :) 



Resmen favoriler yazısı yazdım çaktırmadan :))))
 Ama benim etiketlerim belli bu tarz yazılarımı okumayı seviyorsanız ;
 " Geçmiş Günlerin Dedikodusu " . Kozmetik okumak istiyorsanız ; " More Than Just Make Up "  Alışveriş ve indirim yazılarını okumayı dilerseniz ; " Keep Calm and Go Shopping " etiketlerine tıklayabilirsiniz.

Bunların dışında birde " Okuma Halleri " etiketim var ki ben kendim bile dönüp dönüp okuyorum öyle güzel ayıptır söylemesi :))))


4 yorum:

  1. Yeğrim, yeğrim seni yeğğğrimm :))
    Bende ojeye bi dünya para veremeyenlerdenim, altı üstü oje yahu fondöten aluruk biz o paraya.:D

    Mango Outlet diyosun, kalbimi yakıyosun. Ankara'da bayıla bayıla gittiğim mağazaların başında gelirdi, ne kazaklar elbiseler ayakkabılar çantalar aldım oradan ama şimdi h&m'e talim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke birileri hediye etse :)) Aynen bende kesin fondöten alırım o paraya ya da ayakkabı falan :))) Ah kıyamam mango outlet iyiki var cidden tüm dolabım ordan . H&m de bazen iyii bazen çok kötü yahu bir şeyler buluyorsan şansslısın melom :)

      Sil
  2. ojenin rengi çok hoş, şort eteği de uyguna almışsın güle güle kullan :))
    damla çikolatalı kurabiye tarifim var: yarım paket margarin, 1 yumurta, 1 çay bardağı sıvı yağ, 3 kahve fincanı pudra şekeri, 1 paket vanilya, bir paket kabartma tozu, damla çikolata ve alabildiği kadar yaklaşık iki buçuk su bardağı un. tüm malzemeleri karıştır, ceviz büyüklüğünde şekilledir, üstüne damla çikolataları serp, on beş dakika filan pişir. bu kurabiyenin kıvamı cidden iyi oluyor, kime yaptıysam çok beğendi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yaşasın birde ben yapayım :) Çok teşekkürler canım mavim :**

      Sil