10 Aralık 2015 Perşembe

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Gündelik Anlar

Altın saatler diye bir kavram var fotoğrafçılıkta nasıl güzel dimi ! Bunun hakkında yazın iyice bir araştırma yapıp uygulamaya koyacağım çünkü sanırım bir makinem olmuş olacak seneye ; hissediyorum :))))


Konya'dan Ankara'ya göç etmeye çalışan akrabalarımız bizi artık buraya götürürsün nasıl olsa mekan senin diyolar ; bence beğendik bu durumda bana bir güzellik yapmalı :)))) Ayda 2 pazar kahvaltısı ikram olabilir mesela ; nasıl :-D



Çeyiz için alabilecekleriniz konusunda çok saçma şeyler çok gerekli görünebiliyor , ıvır zıvırlara sıra geldiğinde sınır tanımıyorsunuz o da olsun o da bu da işe yarar gibi  , aldığınızı unutup aynısından bile aldığınız oluyor ! Deneyimledim ki konuşuyorum burada :) Mesela bu patlamış mısır kutularını çok severek aldım :) Bence misafirlerim çok şanslı ; eğlenceli hizmette sınır yok :))))))


Objektifime yansıyanlarda gökyüzünde ki o çok ama çok düz çizgi varmıştı nedense bu kareyi çektiğimde çok farklı gelmişti şimdi buraya koyarken sizin güzel bulacağınızdan şüphe ettim :) Neyse o inşaat bir çoğunun ekmek kapısı evet biliyorum ama insanlar oturacak normal fiyatlı ev bulamayacak bu kadar abartı gökdelenler ( 30 katlı bunlar ) dikilirse de diye de düşünmüyor değilim ... Nereye gidiyor bu Dünya...


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sen beğenince çok daha mutlu oluyoruuuum :)

      Sil
  2. o popcorn kutuları çok şirinmiş ben de istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yaşasın benimle aynı fikirde olan biri var :)))) Esseden aldım canım 12.5 tl idi fiyatı :*****

      Sil
  3. Makine varsa hayal de vardır. Çek çekebildiğine... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :)
      Şimdilik ipad ya da telefonla çekiyorum ama :)

      Sil
  4. Ya blog'un tasarımı mı değişti bana mı öyle geldi? :)

    neyse ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh neler yapmaya çalıştım adresi değiştirmiştim o adrese uygun bi şablon yapmıştım ama baya mail alınca blogunu tıklayınca sayfa bulunamadı diyor diye geri hooop aynı adrese döndüm adı hayattan payetlerdi birtek onu değiştirdim yoksa tasarım aynı :)

      Sil
  5. akşamüstü saatler iyi de miii foto çekerkeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın ışık kovalayıcısı olucam o kadar hayran kaldım ;)

      Sil