13 Kasım 2015 Cuma

Uygun Fiyatlı Kozmetik | Dudak Kalemi


Dudak kalemleri ile aranız nasıl ?  Eğer çok iyi değilse ve elimin altında bir iki tane bulunsun diyorsanız size uygun ama işe yarar bir marka tavsiye edeceğim. Kullanmayacağınız , köşede bekleyecek ürünlere öyle paralar dökmeye gerek yok diye düşünüyorum. Bayadır konuşuluyor Emily dudak kalemleri - Gratislerde 3 tl gibi bir fiyata satılıyor. sürüm kolaylığı , yumuşaklığı , yapısı , renk verişisini çok sevdim ama çok kuruyan dudaklarınız var ise uzak durun ... Kurak iklimlerde çatlayan tarlalar olur ya öyle gibi bir görüntü çıkıyor ortaya. Ama lip balm üzerine uygularım derseniz gideri var . Ben ıslak görünümlü,nemli,ışıltılı dudak sevmediğimden öyle uygulamıyorum.


Benim aldığım numaralar 201- 208. Sadece bunlar vardı da ondan eğer çeşit çok olsaydı hepsini alacaktım. Çünkü dudaklarımı çerçevelemeyi öğrendim :))) Ortaya çıkan görüntü de çok hoşuma gitti. Elimdeki rujlar genelde doğal tonlar  ama pembe tonlar da yok değil bu yüzden 201 benim joker kalemim. Cansız pembelerime bile can katar nitelikte. 208 ise kendi başına saçma durdu dudaklarımda fakat kahverengi tonunda olan 1 rujum ile karıştığında inanılmaz yumuşak bir kahve tonu çıktı ortaya o yüzden sevdim ama elim az gider. 


Benim Emily dudak kalemleri hakkındaki yorumlarım böyle idi. Biliyorsunuz ki herkesin kendi dudak rengi farklıdır ve ben uyguladığımda bir ton çıkar siz uyguladığınızda sizde başka bir ton çıkar bu yüzden almadan önce gidin ve deneyin. 

2 yorum:

  1. Emily dudak kalemlerini bende çok seviyorum ama şimdi numarasını hatırlamadığım bir koyu kırmızı var diğerlerinden daha çok kurutuyor resmen yaralanmış gibi duruyor dudağım :)) Ama yine de vazgeçebilir miyim? Vazgeçemem :)) Dediğin gibi lip balm ya da hafif bir rujla dengeleyebiliyorum görüntüyü...

    Zaten hiç bir ruj dudak kalemleri kadar kalıcı olmuyor, sür çık gerisini düşünme anlamında çoook iyiler.:) Ama şu 208 numarayı hiç denemedim, bir daha ki Gratis alışverişimde mutlaka sepetimde olacak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olmamıza sevindim melom :** 208 kendi başına saçma bir ton oldu umarım seni tatmin eder ya da kahve tonunda bir rujun varsa kesin sepetinde olsun :)

      Sil