16 Kasım 2015 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Romantiklik , Hamaratlık


Sevdiceğimden doğum günümde tek istediğim , o gün baş başa olacağımız , bol sohbet edeceğimiz , hayallerimizi dökeceğimiz bir masada yemek yemek . Romantik yemek değil tıka basa doyacağımız , rahat olacağımız bir yemekti zira romantik yemekleri yıl dönümlerine saklıyorum. :)))  Zaten benim doğum günüm değil mi ben ne seversem o olmalı dimi ? O yüzden yeri ben seçtim :) 
Sonuç ; tavuk - patates kızartması - bira ^_^


Ama özel günler olunca elbet ucundan bir romantiklik yakalıyor canım aşkım. Kapıda beklemeler , arabanın kapısını her inmem de binmem de açmalar ve kasımda papatyamsı çiçek arayıp bulmalar gibi beni iyice kendine aşık edip , salaklaştırmalar işte :) 


Hediye olmuyor mu ? Oluyor !  İstemiyoruz yani bir beklentimiz olmuyor ama ikimizde hiç boş geçmiyoruz doğum günlerini . Benim bu yıl ki inşallah ömürlük hediyem şu idi ; Jackie ohh <3 


Eveet doğum gününün dedikodusunu sonlandırdıktan sonra ev içi aksiyonlarımızdan bahsedebilirim ; Kahve çekirdeği kurabiyesi yani çatlamasalardı öyle olacaklardı.


birde şöle bir kurabiye yaptık bu ilk görselden daha lezzetli ve ağızda dağılan bir kurabiye oldu. ilki biraz sertçeydi ...



Yani ben böyleyim ; ya sevdiceğimleyim ya da evdeyim. Alışverişe çok çıkmıyorum artık , eksik olmadıkça kozmetiğe bulaşmıyorum. Tembelim aslında ama bir yerden dirilmek istiyorum . Mesela kpss geçmiş yılların sorularını didikleyecek çözmek iş genel kültüre gelince sürekli okuma yapmak gibi planlarım var. İnanarak yapacağım bu sefer .. Kaybedecek bir şeyim yok işssizdim olmazsa yine işsiz olacağım ama sevdiceğim hep yanımda olacak inşallah :) Her şey başka şeylerle güzel olacak. Bu blogda belki ruh hallerimle dolup taşacak umarım keyifle okumaya devam edersiniz :)




10 yorum:

  1. hah haaaaa fotolar yazıların her şeyiyle çok tatlı her şey. sana da hep en güzel şeyler olsun kiiiii daimaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım deep inşallah , çok teşekkür ediyorum :)

      mim aklımda , unutmadıııııııım yapacağım :*

      Sil
  2. Çok kıskandırıcı değil mi yaa? Ama yine de çok mutlu olarak okudum. Uzaklarda da olsa birilerinin mutlu olması güzel bir şey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiiii öyle düşünme hiç bence belki çok da kıskanılcak bir hayatım yoktur bu sadece %25 lik dilimidir hayatımın ^.^ Allah sana benim mutluluklarımın 1000 katını versin , aşk konusunda şanslı ol inşallah :)

      Sil
  3. Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşti okurken :) Mutluluğun daim olsun, doğum günün kutlu olsun :):* belki bu yazıyla ben de seni gülümsetebilirim: http://cileksiserzenis.blogspot.com.tr/2015/11/geri-dondum-neler-yaptm-neler-ettim-bu.html
    görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok mutlu oldum , sizi gülümsetebildiysem ne mutlu :)

      Hepimizin mutluluğu daim olsun inşallah , teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Merhabalar,
    Mutlu yıllar dilerim sevdiceğinizle, nice güzel yıllar olsun inşallah.. Bu aralar mevsimden midir bilmem. Bende de aynı haller. Çok şey yapmak istiyorum, bir yerden başlamak gerek, başlayamıyorum.
    Deeptone sayesinde tanıdım sizi, ne de iyi oldu. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var, beklerim.

    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin ,çok çok teşekkürler :) inşallah yapmak istediğimiz çok şeyler için harekete geçeriz ve verimli sonuçlar alırız. Evet bloğunuz çok şirin geldim , üye oldumm :) Deep in desteği çok bana çok minnettarım :)

      Sil
  5. keyifli anılar; keyifli fotoğraflar ve yazı olarak bize yansıyor ne güzel (:

    YanıtlaSil