12 Kasım 2015 Perşembe

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Kasım.


2 yıl önce aldığım elbiseyi giymek bu yıla kısmetmiş. Gidip geldiğime değmeyecek 2 günlük  Antalya seyahati yaptık. Ailem ve sevdiceğim ile birlikte . 
 Düğünlerine davet edildiğimiz çiftimize de 1 ömür boyu  mutluluklar olsun. 


Önü arkası dolu günlerim oldu ki bu günler hiç şüphesiz hastalık getirecekti !
 Öyle de oldu hastalandım . 2 sprey 2 kutu hap , ateş , mide bulantısı  derken bir hafta yatmama sebep ... 


İnsanlar beni ve hayatımı ne zaman zora soksa tasavvufa yöneliyorum. Çünkü baş edemiyorum. Yalan diyorum herkes gibi dünyaya ve bende bazen zayıflıklarım ve nefsim yüzünden dağıtıyorum ama kimsenin hayatına dil uzatmıyorum. Kimsenin hakkını yemiyorum , ayrımcılık yapmıyorum ! Kimsenin göz yaşına sebep olmuyorum ama olanlar var ya onların vay haline diyorum ve acıyorum...
 Muhyiddin Şekur ve Gölgeler koridoru hep elimde , aklımda ... 
Sizi de tanıştıracağım bu ilaç gibi gördüğüm kitapla... 


Sonra zaman geçiyor azıcık dizginleniyorum. Parlamak ve sönmek evresi... Sönmeyip ne yapacaksın hayat akıyor , olacak ile öleceğe çare olmuyor , insanlar değişmiyor.... Sen sen olmaktan çıkma diyorum , sen iyi ol bırak onlar kötü olsun... Hafifliyorum..


Hayatıma gölge edenlerin varlığı ile şikayetlenmektense onlarla baş ederek yürümeye çabalıyorum.. Nabza göre şerbet vermeli...


Sora tam da bugün , 12 kasım oluyor . Her şeye herkese rağmen iyi ki doğmuşum dedirten bir adamın sevgisiyle hayat buluyorum . Onun bu sevgisine her şey değer gerisi var ya gerçekten fasa fiso...


Bugünü sevdiceğimle başbaşa tavuk + bira eşliğinde kapatırsam benden mutlusu yok . Sünger çekicem de gereksiz tüm olumsuzluklarıma  :) Sonra gelsin sıradaki ... Her şey güzel olacak masalıma yeniden başlayalım mı ?

Öpüyorum hepinizi iyi ki blog var iyi ki sizler varsınızz....

7 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun Özge'm.. hastamıydın sen? umarım şimdi iyisindir geçmiş olsun :( sevdiceğinle birlikte musmutlu yıllar dilerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hastalandım kerimem , faranjit yüzünden vücudum komaya girmişti bi hafta yattım öyle ... İyiyim iyi çok şükür şu an :) çok sağol canım benimmmm amin hep birlikte inşallah :) Sen de hiç eksilme hayatımdan varlığın bile destek bana hani canım sıkılsa şuraya iki satır yazsam biliyorum kerime okuyup beni duyucak öyle bi his işte ne bilim ...

      Sil
    2. canım benim seviyorum seni... numaram var ya sende ne zaman istersen yazsana kuzum. sen hep iyi ol..

      Sil
  2. Sizde iyi ki varsınız. Nice mutlu yıllara. O kitabı kesin alacağım. Ben de bayılırım tasavvufa. Cemalnur Sargut Hoca yı duymuşmuydunuz. Onu dinlemek te bana huzur veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum <3
      Duymamıştım sayenizde duymuş oldum , araştıracağım .
      Huzurumuz bol olsun öyleyse :)

      Sil
  3. Merhabaa :) Doğum günün kutlu olsunn :) Bak ne güzel doğum günün sevdiklerin de yanında üzme kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlımmm nasılsın , nerelerdesinnn :)

      Teşekkür ediyorummm :***

      Bazen yetmiyor kuzucumm , diğerlerinin etkisiyle sıkışmış sevdiklerimin bana çoğu zaman faydası yok :/

      Sil