3 Ekim 2015 Cumartesi

Essence Lash&Brow Gel Mascara | Şeffaf Kaş Sabitleyici


Kaşlarınız seyrek , çabuk uzuyor ve gün içerisinde düşerek şekilsiz duruyorsa uygun fiyatlı bir üründen bahsedeceğim : Essence Lash&Brow Jel Maskara. Ürünü iki yıl önce bir kez deneyimlemiş sonra bir daha bulamamıştım. Çok aman aman harika bir ürün değil zaten fiyatı 7.49 tl. Harikalar yaratmıyor fakat benim kaşlarımı iyi idare ediyor. 


Ürün şeffaf renkte ve fırçası sık yapılı, uzun. Ürünün şeffaf rengi, eğer kaşınızı far ya da kalem ile doldurduktan sonra kullanırsanız değişiyor. Çamurumsu bir şeye dönüşüyor ve siz kullanmaktan soğuyabilirsiniz  :) Benim kaşlarım az da olsa doldurulmayı istiyor ve uzun ! Gün içerisinde kaşlarım gerçekten ciddi bir düşme yaşıyor ve dneredeyse elim sürekli onlara gittiğinden bir tik oluşumuna doğru ilerliyordum. Bu maskara uzun bir süre beni bu sorundan kurtarmıştı fakat sonra epey bulamadım kendisini.
Maskara ; 3 - 4 saat garanti sabitliyor kaşlarınızı sonra etkisiz.Sürerken biraz özenli davranmak gerekiyor çünkü ürün fırçaya çok geliyor ve fazlasını almadan kaşınıza değdirirseniz ıslak bir görünüm elde ederseniz. Bu yüzden fırçanın fazlasını temizleyerek , bastırmadan tarayarak sürerseniz doğal , hiç sert durmayan , sabit bir kaşa sahip oluyorsunuz.Tabi bir süreliğine:) Bunun dışında söyleyebileceğim hah dökülme gibi bir sorun yaşamadım.


Kendi kaşımda etkisini yeterli gördüğümden ve memnun kaldığımdan birde stok sorunu yüzünden bulunması zor olduğundan görünce 2 tane kaptım çıktım. Bulunca bir şans verin derim fiyatı nedeniyle bence makyaj kutunuzda omayı hak ediyor.


7 yorum:

  1. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim ��http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Ben de zamanında adını çok duyup almıştım. Bi ara kullandım sonra o çamurumsu renkten sonra attım bi kenara :D Ama sabahları göz göze gelirsek kendisine şans vermiyor değilim. Fiyatına göre başarılı bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha dimi o renkten sonra kesinlikle bi gözden çıkarılıyor sonra mecburiyetten el atılıyor :)) Şeffaf paketleme yapmasalar iyiyymiş :)))

      Sil
  3. hiç denemedim, bakarım inşallah :)
    kaş yüzde çok önemli bir yere sahip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bahar ben birde aldırmayıda bıraktım :)))

      Bununla kendim dizginliyorum onları :)) Bulunca kaçırma derim :*

      Sil
  4. Merhaba benimde blogumu takip etmeniz dileğiyle :) busennblogu.wordpress.com

    YanıtlaSil