16 Ekim 2015 Cuma

Rehber #19 | Kusurlu Bölgeler


Kimsenin kusursuz  olmadığının farkında ve kendimiz ile barışık olmamız gerektiğini savunur ve çooook sağlığımızı etki etmediği sürece estetik yaptırmanın oldukça sapkın ve kibirli bir hareket olduğunu düşünüyorum.  Yakın bir arkadaşımın çenesini törpületerek daha sivrileştirdiğine , yanaklarına da dolgu yaptırdığına şahidim halbuki kendisi makyöz !! Yani beni ilgilendirmez ama Makyaj hileleri ile bu ufak sorunlarına çözümler getirmenin yollarını bildiği halde ve kendini kabul etmek ve sevmek yerine bıçak altına yatmayı seçti ve çektiği acıya yorum bile yapmıyorum sonuçta kendi düşen ağlamaz! 




Hal böyle olunca dedim ki eğer minik probleri dert eden varsa estetik yerine Kontüre davet edeyim hahah bence çok acısız bir yöntem:)
Burnunuz mu büyük , alnınız mı geniş , çeneniz sivri mi değil ya da yanaklarınız belirgin mi değil ? Hepsinin çözümü iki ürün ! Bir bronzer ve bir aydınlatıcı ile kusurlu bölgeyi düzeltebilirsiniz. Bu yayınladığım görsel çok kıt , yetersiz derseniz youtube video ( kontür / after - before ) kaynıyor :) Ama görsel bence gayet açıklayıcı : açık renk olanlar aydınlatıcı , koyu renkler bronzer ve görseldeki gibi uygulayıp bir fırça ile yedirirseniz işe yaradığını göreceksiniz.

Benim burnumda büyük , alnımda
geniş ayrıca çenemde yusyuvarlak :))) Ha ben uğraşmıyorum  ama bir gün uğraşasım gelirse diye
buraya not düşmek istedim :)

Rehber yayınlarımın kaynağı ; Pinterest :)

8 yorum:

  1. yazıların çok ilgi çekici :D benim gibi pasaklı bile okuyorsa doğru yoldasın Özge'm :)
    arkadaşın Korelilere özenmiştir belki de :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha sevindim kerimem aslinda rehber yazilarimi seven bir pehitom vardi ama bir yili geckin haber alamiyorum blogunada yazmiyor :(

      O arkadasimin korelilerden falan pek bi haberi yok ona hep diyorum paran bol aklin kit diye :/ begenilmek istiyor sanirim ne bilim yilda uc gorusuyorum bn cok cozemedim

      Sil
  2. videolarda izledim de sahiden de işe yarıyor bu işlem, deneyesi geliyor insanın... Denedim mi, yook sadece deneyesim geliyor işte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah sende bendensin :)))

      Ya aydınlatıcım var da bronzerım yok benim ondan duruyorum alınca denerim kesinnn ^.^

      Sil
  3. Oldum burun ameliyatini sinüzitle bir çözdüm kontürle hiç uğraşmadan kalıcı çözüm yapmış bulundum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık problemiyle birlikte aradan çıkarmışşsın sen kuzummmm , kendini nasıl rahat ve mutlu hissediyorsan o senin için doğru olandır , tercihtir bal :))

      Sil
  4. hımmm iyi fikirler bunnaar :)

    YanıtlaSil
  5. Denedim resmen sihir çok teşekkürler :))

    http://pisipisipsikolog.blogspot.com.tr/ uğrarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil